Autor: / 6 lis 2012 / 36 Comments / ,

Zainspiruj się naturą: owoce

Co wyjdzie z połączenia Miyo w kolorze szronu z flejksami, krwistej czerwieni od Oriflame, zieleni od Hean, bieli Jumpy i topu W7? Wiśnie. Albo czereśnie? Wstyd się przyznać, ale mam 21 (prawie, łihihihuuuha) lat i nie wiem które to wiśnie a które czereśnie. Pamiętam to przez 15 minut jak ktoś mi wytłumaczy, po czym znowu mi się miesza. Taka jestem mądra, że łohoho.

Ale ale, że miałam owoce namalować a wenę wyczerpałam zupełnie podczas sprzątania klatki, to zgapiłam najbardziej oklepany pomysł z gógla i przeniosłam go po swojemu, na szybko, na paznokcie. Domalowałam białe końcówki, bo inaczej nie mogłabym tu paznokci pokazać (if ju noł łot aj min).
 I jak?
Wyszło choć trochę dobrze?

Reszta prac znajduje się TUTAJ
Share This Post :
Tags : ,

36 komentarzy :

  1. Fajnie Ci wyszło :) Lato na paznokciach.

    (Wiśnie są winne = kwaśne. Pozostają wiec słodkie czereśnie)

    OdpowiedzUsuń
  2. wisienki śliczne!
    aż jak znajdę wieczorem czas to sobie malnę takie , mogie? :)


    [ps. nie martw się, ja mam 20 lat i nie pamiętam który to pion, a który poziom! :x]

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zobaczyłam minaturke powiedziałam: "o kur... ale zajebiste"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak zobaczyłaś duże to zmieniłaś zdanie? :D

      Usuń
  4. Super ;] Ja nie mam cierpliwości do zdobień ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko wyglądają! give yourself some credit :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kocham wiśnie! to moje ulubione owoce.
    Na Twoich pazurkach wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aj noł łot ju min and aj lajk łot aj si :D
    super super!!! uwielbiam wisienki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj uwierz, że masa ludzi mi to tłumaczyła, nic z tego.:D tak jak Ty pamiętam przez kilka minut i tyle! :D
    na szczęście ze stronami nie m,am problemu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiśni nie lubię, ale czereśnie uwielbiam. Więc pozwolę sobie przyjąć, że to czereśnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci wyszło, powiało latem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyszło lepiej niż trochę dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te biale koncowki to wyglada jak usmiech czeresni :D :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne są. : ) Tak się letnio zrobiło. ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. aj noł, aj noł;) Po sprzątaniu tak bywa.. Ładnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem, ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdobienie - ja nie mam cierpliwości do takich zabaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ze świętami mi się skojarzyły:P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum