Autor: / 13 lis 2012 / 27 Comments / , ,

Venita Glamour - seria jesienno-zimowa - 07-12

Dziś druga część lakierowej serii od Venity. Pierwsza do obejrzenia TUTAJ. 
Zgodnie z zapowiedzią pokażę Wam tą bardziej błyszczącą połowę serii. Cechy są takie same jak poprzednio, więc w celu zapoznania się z nimi odsyłam do postu nr 1 :)
 
G07 - lakier przepiękny, jesienny, elegancki. Kryje przy trzeciej warstwie (generalnie partia z drobinkami ma słabsze krycie), odpryskuje po 2 dniach. Wysycha bardzo, ale to bardzo szybko. 
G08 - intensywna pomarańcza. Krycie po 3 warstwie, chyba że nałożymy ją na jedną warstwę pomarańczy G03. Tutaj nie eksperymentowałam. Trwałość niezła, 4 dni bez większych strat. 
G09 - ni to zieleń, ni to oliwka, ni to stare, zaśniedziałe złoto. Generalnie kolor ciężki do opisania, bo migocze wraz ze zmieniającym się światłem. 3 a czasami 4 warstwy, szybko schnie, odpryskuje po 2 dniach.  
G10 - naprawdę śliczny niebieski. 2 warstwy wystarczają, schnie szybko. Trwały jest niesamowicie, bo wytrwał 5 dni bez większych ubytków. Niestety może lekko odbarwić paznokcie, ale widać to dopiero po naprawdę porządnym przyglądaniu się płytce.
G11 - srebro w postaci płynnej. Może czasami lekko okłamane. Generalnie błyszczy się strasznie i niestety mocno smuży. Krycie na plus (1-2 warstwy). Schnie migusiem, trwałość słaba (1 dzień zaledwie). Pokryty topem wytrwał 3 dni :)
 G12 - mój ulubiony. Piękny, głęboki róż. Kryje przy drugiej warstwie, schnie szybko, ale nie super szybko, odpryski znalazłam po 3 dniach. Po 2 miałam lekko starte końcówki.  
Trwałość sprawdzałam nakładając lakiery na czyste paznokcie, nie używałam topów ani baz. Wraz z użyciem bazy/topu automatycznie wzrasta trwałość. 
Share This Post :
Tags : , ,

27 komentarzy :

  1. Kolory ładne, szkoda tylko ze widać pociągnięcia pędzelka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można to lekko zagąbkować. Poza tym widać je na zdjęciach, na żywo nie rzucają się w oczy :)

      Usuń
  2. Wszystkie oprócz sreberka mnie urzekły <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko G12 wpadło mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  4. G07 - cudo na paznokciach, a taki niepozorny w opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy i ostatni - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. brak mi słów po prostu. dla kazdego cos sie znajdzie, do mnie kazdy przemawia. cu-do-wne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten oliwkowy jakoś w buteleczce ładniejszy się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten oliwkowy moim zdaniem świetnie w słońcu wygląda :):)

      Usuń
  8. Kolory bardzo ładne,typowo jesienne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierwszy bardzo ładny, chyba najlepszy jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 07 skradło moje serce, będę musiała się pomęczyć i poszukać u mnie tych lakierów. (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zerknij na stronę Venity, mają tam wyszukiwarkę sklepów :)

      Usuń
  11. Osobiście zdecydowałabym się jedynie na G07, reszta do niczego nie będzie mi pasowała:) Aczkolwiek kolory bardzo modne, bo opalizujące! Na pewno warto wypróbować. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy kolorek zdecydowanie wpadł mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten niebieski jest śliczny! Kocham wszystkie niebieskie :)

    Zostałaś otagowana na moim blogu :)
    http://b-for-beautiful-nails.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html
    Zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten niebieski jest śliczny! Kocham wszystkie niebieskie :)

    Zostałaś otagowana na moim blogu :)
    http://b-for-beautiful-nails.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html
    Zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy jest moim faworytem.

    OdpowiedzUsuń
  16. G07/09/10/12 -> przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieznana mi firma. Pierwszy lakier (G07 ) jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy i drugi kolorek super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum