Autor: / 9 lis 2012 / 21 Comments /

Sposób na zdarte końcówki

Sposób stary, znany i często stosowany. Ja używam go rzadko, zazwyczaj kusi mnie zmycie koloru i nałożenie nowego. Tym razem było inaczej, bo dopadł mnie leń nie do przeskoczenia. Ułaskawić go nie mogłam, więc w kilkanaście sekund zamalowałam braki. Krzywo, cholernie krzywo, ale who cares?

Baza - Max Factor Nailfinity Boji (Limited Edition)
Złotko - Max Factor Max Effect 01 Ivory
Sreberko - Golden Rose Holographic Color 108

Palec wskazujący zepsułam bo mi się drapać po kostce zachciało. Brawo Domi, wygrałaś butelkę zmywacza do paznokci i resztek lakieru z ciała (w tym przypadku z kostki).
Share This Post :
Tags :

21 komentarzy :

  1. dobry pomysł dzięki wykorzystam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o tym nie pomyšlałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, fajny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nienawidzę odpryskowego frencza (odpryski na czubkach paznokci), więc dobre rozwiązanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tło na tak, ale luz czubki mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, każdy lubi coś innego. Myślałam nad innymi kolorami, ale wtedy nie miałam nic pod ręką :/

      Usuń
  6. Zostałaś wyróżniona :)
    http://polish-my-nail.blogspot.pt/2012/11/wyroznienie-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. E tam krzywo. Artystycznie nie krzywo przecież! Ja dziś zamalowałam pękaczem, przy okazji go stestowałam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi by pękacz nie pomógł, za duży odprysk miałam :<

      Usuń
  8. świetny pomysł... przy takiej kresce a'la french małe zadarcia nie będą widoczne;) plus za fajną kolorystykę ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są. ; )

    Mam pytanie - jak często malujesz paznokcie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami codziennie zmieniam, czasami czekam, aż lakier zacznie odpryskiwać a czasami (tak jak teraz) nie maluję kilka(naście) dni i przeznaczam ten czas na regenerację :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum