Autor: / 8 lis 2012 / 44 Comments / , ,

Venita Glamour - seria jesienno-zimowa - 02-06

Strasznie lubie tanie lakiery. Takie, które można kupować seriami, bo nie obciążają portfela. Jednocześnie fajnie, jeśli nie jest to byle jakie ścierwo. Z lakierami firmy Venita zapoznałam się dzięki współpracy, a to spowodowało, że kupiłam 10 lakierów z aktualnej kolekcji. Ani przez moment nie pożałowałam wydanych pieniędzy, bo czasami rozwalam je na większe głupoty.
Seria jesienno-zimowa składa się z 12 kolorów. 6 zwykłych i 6 szałowych (połyski, drobinki, szmery bajery). Dziś cała piątka bez udziwnień.
                                                                      Cena / Price:                                                                          
Ja kupiłam za 3zł z hakiem, ale czy taka jest cena regularna? Nie mam pojęcia. Generalnie w sklepiku, w którym kupowałam wszystko było mega tanie, w związku z czym podejrzewam, że normalnie trzeba będzie zapłacić odrobinę więcej.

                                                                Pojemność / Capacity:                                                                 
10 ml

                                                              Dostępność / Availability:                                                             
Nie wypowiem się. Pomimo wyszukiwarki na stronie Venity musiałam obejść ponad 5 drogerii, a ostatecznie lakiery znalazłam w sklepiku, którego w wyszukiwarce nie ma.

                                        Konsystencja i zapach / Consistency and fragrance:                                          
Zapach lakierowy, natomiast konsystencja dość rzadka.

A teraz żeby było kolorowo i szałowo - zoom na kolory
G02 to nieco żelkowy brąz bez bajerów. Kolor stonowany, ładny. Krycie całkowite uzyskałam po dwóch warstwach. Schnął bardzo szybko, odprysnął dopiero po 2gim dniu.
 G03 to żelkowa pomarańczka. 2 warstwy, szybkie wysychanie i... szybkie odpryskiwanie. Nie wiem czy nie z mojej winy, więc nie osądzam.
G04 - fuksja. Krycie nieco słabsze, ale trzy warstwy dają efekt całkowitego krycia bez prześwitów. Schnie szybko, odpryskuje po 3 dniach.
G05 - nie wiem jak opisać ten kolor. Jest dość podobny do Watermelona od Barrego M (seria jelly). Krycie po 2 warstwach, schnie nieco dłużej niż pozostałe. Nie odbarwia płytki, ściera się po 2 dniach, odprysków nie uświadczyłam
G06 - fiolet. Po 3 warstwach miałam słabe krycie, co z resztą widać na zdjęciach. Schnie szybko, ale nie miałam już cierpliwości na kolejną turę. Nie odbarwia paznokci, ściera się po 3 dniach.
Lakiery nakładałam bez topu co ma wpływ na ich trwałość.

 Za kilka dni pokażę Wam część drugą - drobinkową :)
Share This Post :
Tags : , ,

44 komentarze :

  1. Ja bym wybrała ewentualnie G 03, 05, 06, te wcześniejsze są postarzające.
    Czekam na kolejne, Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o nich nie słyszałam.
    02, 04 i 05 :p śliczności.
    No to czekam na te zbajerowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3,4,5 świetne kolory, zdecydowanie moja kolorystyka :) firmy zupełnie nie znam ale nieźle wygląda !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja firmę znam tylko z lakierów i kosmetyków do włosów głównie. Tanio i dobrze, tak bym podsumowała. Znajdują się i gorsze produkty (patrz - fioletowy lakier), ale chyba każda firma ma wtopy :)

      Usuń
  4. Oj, ta śliwka mi się podoba:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, z pokazanych kolorów podobają mi się jedynie dwa ostatnie :) Czekam na drobinkową część kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie piękne, nie mogłabym się zdecydować:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie fajne ;] Ale niecierpliwie czekam na tą część drobinkową :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak za takie pienądze to moim zdaniem warto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za tą cenę myślę jak najbardziej warto . Bardziej interesuje mnie ta druga seria z bajerami .

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam lakiery z golden rose, ale nie wiem.. albo nie ma, albo ja nie umiem znalezc jakiegos stoiska z ta firma, po tym jak malutkie stoisko wycofalo sie z kauflandu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znam tylko jedną wyspę i to tak małą, że aż boli patrzenie na nią :<

      Usuń
  11. ładne te kolorki :> nie widziałam nigdy tych buteleczek :>

    OdpowiedzUsuń
  12. szczególnie urzekł mnie róż i "nienazwany" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. najbardziej podoba mi się brązowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. G04 mega mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajne- wszystkie :D ale ten czekoladkowy najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten brązowy, ale u mnie nie sprawdził się tak dobrze

    OdpowiedzUsuń
  17. ten fiolet... czuję, że tej wiosny będzie on królował u mnie i na paznokciach i powiekach i wszędzie! zdecydowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwa ostatnie najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne kolory, brąz niemal "smakowity" ;)
    czekam na resztę ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. dostałam na zlocie pomarańczowy... nie popatrzyłam, dopiero w domu zobaczyłam, a szkoda, bo nie cierpię pomarańczu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, mogłaś mówić, w mojej połowie stolika padało pytanie o pomarańczowy, brązowy i fuksjowy, więc a nóż widelec byś się wymieniła:)

      Usuń
  21. swietne lakiery ! - wszystkie mi sie podobaja procz tego niebiesko- szarego

    OdpowiedzUsuń
  22. faktycznie podobny do Watermelona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ładne kolory :) Podobają mi się też na paznokciu - jesienne ale nie nudne!

    OdpowiedzUsuń
  24. G04, 05 i 06 są piękne, ale fuksja i tak jest faworytem! :) uwielbiam ten kolor! a co do lakierów, to osobiście też lubię takie tanie lakiery kupić, bo nie szkoda mi, że w danym dniu kupiłam kilka sztuk dla uciechy oka! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum