Autor: / 2 lis 2012 / 25 Comments / , , ,

Piekny, letni glow na polikach

 Nie mam pojęcia, czy post już na blogu był, dziwnym trafem miał datę opublikowania 03.09.2001, w związku z czym mniemam, że mnie blogspot w konia zrobił. Jeśli post był - omińcie. Jeśli nie - czujcie się jak u siebie :)

Marke 17 przedstawiałam na blogu nie raz, pora na kolejny kosmetyk. Tym razem jest to Instant Glow Shimmer Brick. Dla mnie to taki typowy bronzer z błyszczącymi drobinkami. Trwałościowo spisuje się świetnie, gorzej z aplikacją. Bardzo łatwo zrobić sobie nim krzywdę. Przy odrobinie nieuwagi zrobimy sobie złote placki, które co prawda łatwo rozetrzeć, ale po co się denerwować? Aplikacja przebiega najszybciej i najlepiej jeśli użyjemy miękkiego pędzla, który dosłownie omiecie nam policzki.

Nałożony skromnie daje fajny, lekko rozświetlający efekt :) Jasne paski można stosowac jako rozświetlacz, przy czym podejmujemy spore ryzyko zrobienia sobie plam ;) Można pobawić się w stopniowanie i mocniejszy makijaż, ale ja się nie odważyłam. Zdecydowanie wolę subtelny błysk :)
Kosmetyk na lato (które już uciekło) wydaje sie byc idealny, w zimie jednak postawiłabym na coś cieższego, widocznego.

Cena: £4.99
Pojemność: 5,7g
Dostępność: głównie drogerie Boots, ewentualnie online (również strona Bootsa).

Znacie tą markę? Macie jakieś kosmetyki od nich? :)
Share This Post :
Tags : , , ,

25 komentarzy :

  1. Na zdjęciach nie widać drobinek i taki efekt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo też ich nie widać, chyba że się wytarzam w kosmetyku :D

      Usuń
  2. Pierwszy raz widzę tą markę :) Ja staram się nie używać za bardzo kosmetyków ze złotymi drobinkami jak już muszę to najlepiej, żeby było ich najmniej więc ten kosmetyk raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nieco podobna pryzme tyle, ze od Marizy i uwielbiam ja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się czaję na dwa kosmetyki od Marizy, ale albo brak kasy, albo zapominam...

      Usuń
  4. Ładnie wygląda, szkoda, że można go dostać tylko w Bootsie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chcesz, to mogę Ci go tutaj kupić i wysłać :)

      Usuń
  5. Ładny, subtelny efekt. Niestety nie znam tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dość sporo kosmetyków tej marki już na blogu pokazałam :):)

      Usuń
  6. Fakt, na sezon jesienno-zimowy lepiej postawić na coś wyraźniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wygląda na twarzy ;) obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny i delikatny efekt ; ) Podoba mi się ;D

    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na lato w sam raz ;] Choć ja jednak wolę mocniejsze podkreślenie ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo ładnie na policzkach. Podoba mi się ten efekt :).

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny i delikatny chociaż wole róże ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum