Autor: / 5 lis 2012 / 24 Comments / ,

Disney Princess: Cinderella i Tiana

Uwaga, nadchodzi wiekopomna chwila - zapisałam wersje zaplanowane z resztą księżniczek. To oznacza, że akcję mam skończoną, tylko publikacja poczeka. Ostatni post będzie 11.11 czyli już za moment :)

Dziś na tapecie Kopciuszek i Tiana. (na zdjęciach są odwrotnie, bo tak lepiej wyglądało :P)
O ile znam pierszą, tak drugiej nie kojarzyłam wcale. Może to i dobrze, za dużo laseczek sobie Disney wymyślił. Nic, tylko czekać aż wszystkie żeńskie postaci ze Star Warsów dołączą do tego słodkiego grona..

Nie przedłużając - Kopciuch: (Max Factor Candy Blue, Golden Rose jakiśtam (to te podłużne brokaciki), brokatowe kwadraty nałożone moimi własnymi palcami i top Golden Rose Gel Look)
i Tiana: (Eveline pachnący pistacją, naklejki, top NYC Quick Dry)
 Przypominam, że zdjęcia można powiększać, natomiast wszystkie prace można przejrzeć TUTAJ
Share This Post :
Tags : ,

24 komentarze :

  1. świetna interpretacja, wyszło przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo piekne zdobienia. Szczególnie podoba mi się to drugie - pistacjowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mani na wzor tiany super :) ona jest z filmu ksiezniczka i zaba- polecam, super bajka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, nie wiedziałabym. Zerknę w jakiś wolny wieczór :)

      Usuń
  4. UUU ależ arcydzieło!
    Jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, do arcydzieła daleko :) Dziękuję :):)

      Usuń
  5. oba zdobienia bardzo fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio włączył mi się typ sroki, więc ten pierwszy mani bardzo mi się podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne pazurki, szczególnie te kopciuszkowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kopciuszkowe niesamowite! Jeszcze mieć suknię jak z bajki.. ah, zdjęcia byłyby niesamowite :)
    drugiej księżniczki natomiast nie kojarzę, ale mani równie uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem skad ta Tiana, ale obydwie z Cinderella wygladaja na pazurkach bardzo efektownie :p a ja tylko niebieski Barry M polozylam :P :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko odżywki kładę ostatnio, tak mi się rozwalają paznokcie ;/

      Usuń
  10. Tiany też nie znałam, ale proszę. Nauczyłam się czegoś :D. Drugi mani cudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostaję u Ciebie na dłużej:) Inspirujesz mnie Kochana:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum