Autor: / 5 lis 2012 / 49 Comments / ,

The Bucket List

Wiele razy próbowałam spisać swoją listę marzeń. Małych, dużych, realnych, nierealnych. Listy mam, co roku nową wpisuję do zeszytu. Ale co mi z wpisywania, skoro za spełnianie się nie zabieram? Mam jednak kilka takich, które spełnię, choćby się waliło i paliło. I kilka takich, które pewnie nawet w następnym życiu mi się nie przytrafią. Wybrałam z 6 list po kilka punktów. To taki zestaw marzeń z ostatnich kilku lat. Nie wklepię wszystkich, bo będziecie się śmiały :P
Zabawa z listą marzeń obrała formę tagu, który dostałam od Cat.
 Zasady są proste:
1. Wklejasz powyższy obrazek, jeśli chcesz - wrzucasz odnośnik do bloga organizatorki (czyli Cat)
2. Robisz własną listę i publikujesz ją na blogu. 10 pozycji, 20, 50, 200 - to zależy wyłącznie od Was. Forma też - post, zdjęcia, pełna dowolność.
3. Wybierasz 5 blogerek, których listy jesteś ciekawa/y i dajesz im znać o całej akcji.
4. Najważniejsze: link do swojej listy przysyłasz do organizatorki (Cat)! Chce ona zrobić podstronę z naszymi tzw. 'listami umarlaka' ;-)

Ogólny pomysł tak na prawdę narodził się z filmu The Bucket List z Jackiem Nicholsonem i Morganem Freemanem, który podobno warto obejrzeć. Zamierzam to zrobić :) A teraaaaaz, moja lista :)
  1. Nauczyć się naprawdę dobrze mówić po angielsku
  2. Zagrać w filmie zagranicznym (polski już odbębniłam)
  3. Poznać Douglasa Bootha, Johny'ego Deppa, Cilliana Murphy'ego. Jak szczęście pozwoli to może też być Danny O'Reilly, Wouter De Backer, Mario Casas i Robert Pattinson . Nie obrażę się.
  4. Polecieć do Japonii. Przez Paryż.
  5. Przeżyć Święta Bożego Narodzenia w Nowym Yorku
  6. Napisać zbiór felietonów.
  7. Wysłać wiadomość w butelce.
  8. Zapomnieć o najlepszym przyjacielu i najgorszej miłości zarazem
  9. Wybaczyć tacie, że kiedyś zachował się jak dupek
  10. Być w dwóch miejscach jednocześnie... (Taaaak, oglądałam Szkołę Uczuć. To jedyny film na którym płakałam nieskończoną ilość razy!)
  11. Uczyć się codziennie jednego nowego słówka w obcym języku
  12. Zdać prawo jazdy w UK
  13. Kupić buty od Loubotina. Już nawet wiem jakie. I wiem kiedy :D
  14. Kupić wymarzony samochód
  15. Popływać w morzu martwym
  16. Zrobić sobie szalone zdjęcia w budce do zdjęć
  17. Spędzić 2-3 dni bez jedzenia. Na samej wodzie, prawie jak Osioł
  18. Odwiedzić Safari
  19. Skoczyć na bungee
  20. Wyjść za mąż.
  21. Pocałować totalnie obcą osobę. W deszczu, wieczorem.
  22. Wystąpić na dużej scenie.
  23. Mieć długie, zdrowe włosy
  24. Popracować nad ciałem i uzyskać w końcu efekty 
  25. Wybielić zęby
  26. Popracować nad listą rzeczy do zrobienia. Ale nad taką, wiecie, z prawdziwego zdarzenia :) 
Uff, poszło.  Przede mną najgorsze - otagowanie. Do odpowiedzi zapraszam:
Kamila wypad Inaccessible southgirl beauty-labyrinth Zabiegana Dorota R inka2504 Camillie Milky chocolate 
oraz te z Was, które mają ochotę się uzewnętrznić :)
Share This Post :
Tags : ,

49 komentarzy :

  1. Zagrać w filmie zagranicznym (polski już odbębniłam) - cooo? w jakim?! :D

    A co do zdjęć z budki - 2 razy próbowałam w Złotych Tarasach w Wawie, pożarło mi tylko pieniądze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się tych budek zawsze! Co do filmu - może wstawię fragment w poście kiedyś i zrobimy zgaduj zgadulę? :D

      Usuń
    2. wstawiaj, chcę to zobaczyć! :D

      Usuń
  2. 27.jebnąć się mocniej w łeb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze zastanawiało mnie skąd w ludziach tyle nienawiści :) Ale wezmę to pod uwagę, jak następnym razem rąbnę się o kant szafki to odhaczę to jako marzenie spełnione.

      Usuń
    2. a to Polska właśnie... i rodaków mentalność. Welcome to Poland!

      Usuń
    3. właśnie dlatego cieszę się, że teraz mieszkam w kraju, gdzie obcej osobie mówi się 'dzień dobry', a nie 'spierdalaj głupia szmato'. Długo myślałam, że moje spojrzenie na Polskę jest nieobiektywne, teraz wiem, że wyprowadzka była najlepszą rzeczą, jaką mogłam zrobić.

      Usuń
    4. Panno Dominiko - z powyzsza Twoja wypowiedzia zgadzam sie w 100%. Ja tez sie ciesze ze mieszkam w UK.

      Usuń
  3. no to pozostaje tylko życzyć spełnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak czytam twoje, to chciałabym to samo :) dopiero teraz człowiek zdaje sobie sprawę, że ma tak wiele tych marzeń, które gdzieś w nas siedzą:)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre marzenia mam takie same :) Ja swoje plany zebrałam w folderze, mam je na zdjęciach dzięki stronce perfectbucketlist.tumblr.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zerknęłam sobie, jutro poszperam dogłębniej :)

      Usuń
  6. przeczytałam, że chcesz poznać Mario Brosa xd. tag jutro dodam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny tag! zrobie go jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to się biere :P Będzie ciężko :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm :> prawo w UK- mam. swiat w NYC nie spedzilam, ale kilka sezonow letnich tak :P
    ang odbebniony :P
    wybielanie zebow- z debetu wyjde to pojde ;>
    nauka slowek w obcym jezyku- taaak.

    a tag chetnie wezme, bo powoli wracam do blogosfery. to dobry moment na to, zeby cos napisac ;)

    buzka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Grałaś w filmie? :D O proszę ;] Ooo! Dziękuję ślicznie za otagowanie Kochana :) Pojutrze postaram się wrzucić odpowiedź na tag ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. aga (starsza siostra lol)11/05/2012 7:06 PM

    Pod numerem 9 tez sie podpisuje...chociaz nadzieja mnie juz powoli opuszcza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, może się doczekamy :)

      Usuń
    2. aga (starsza siostra lol)11/06/2012 5:40 PM

      Siostra my to pewnie predzej kolejne rodzenstwo "odkryjemy" niz doczekamy tego nr 9 lol

      Usuń
  12. Heh..parę marzen bym podkradła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna lista..aż się rozmarzyłam kilka z tych punktów chętnie bym podkradła:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tag skłania do przemyśleń.
    Chyba też spiszę sobie taką listę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się Twoja lista podoba : D

    OdpowiedzUsuń
  16. haha po pierwsze Anonimus mnie rozwalił:D ;p cóż to za ludzie żyją na tym świecie;p
    faaajne masz marzenia:) Niektóre mam podobne:p
    a tak w ogóle to dziękuję Kochana za otagowanie:D hehe zaszczyt mnie w w moją ass'encję kopnął, że przez rok chyba nie usiądę:D miło widzieć, że ktoś wie o moim istnieniu;p jak tylko będę miała trochę czasu ( a masakra z tym teraz) to wrzucę:)
    a p.s gdzie to mogę Cię zobaczyć jako gwiazdę filmową?:D koniecznie podeślij!:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzenia to wspaniała sprawa :). Szczególnie jak już się spełnią po naszym trudzie aby się udało.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna ta Twoja lista :)
    Ja mam taką papierową - już ponad 70 marzeń jest na niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wiele z Twoich marzeń sa też moimi ;) ale nie powiem które ;ppp

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaa nie pamiętam czy napisałam ;)

    Też oglądałam "Szkołę uczuć" już dość dawno, ale film świetny, zapada w pamięć i w sumie też doskonale nadaje się jako przykład do Listy Marzeń/Celów :)

    Aż go sobie chyba dziś obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ha ha ha:D

    Przeglądnę całą polska filmografię żeby cię znaleźć:D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja myślę, że polityka w kraju sprawiła, że ludziom nie w głowie marzyć, jeśli nie mają za co przeżyć od początku miesiąca do końca

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum