Autor: / 25 wrz 2012 / 43 Comments / , ,

24 odcienie szczęścia

Będę nudna jak flaki z olejem, ale nadrabiam zaległości kosmetyczne, więc jakoś staram się ogarnąć burdel w kufrze i na liście kosmetyków czekających na swoje trzy sekundy sławy. Pech chciał, że pierwsza na liście była paleta, którą mam od niedawna. Niby się nią malowałam, i to nie raz, ale kto tam wie co bym napisała za miesiąc?
Podejrzewam, że to samo, bo jestem już z marką oswojona. Jeśli klikniecie w etykietę MUA to zobaczycie, że sporo kosmetyków już od nich w domu mam. Są tanie i w porównaniu ceny do jakości dalej wychodzą na prowadzenie. Jasne, jest kilka kolorów, które można określić mianem dupnych, ale to są wyjątki.

                                                                      Cena / Price:                                                                          
Normalnie 8f. W tym przypadku - 0f :)

                                                                Pojemność / Capacity:                                                                 
0,7g x24. Malutko, ale w sumie więcej chyba nie trzeba.

                                                              Dostępność / Availability:                                                             
Superdrug, strona internetowa MUA

                                                                  Opakowanie / Pack:                                                                   

Duża paleta, która sprawia wrażenie dość kruchej, szczególnie klapka.

                                                                      Kolor / Colour:                                                                      

                                                            Moja opinia / My opinion:                                                              
Nie poopowiadam Wam o cieniach, bo już pisałam o nich wielokrotnie. Jedyne co mogę Wam obiecać, to że niebawem pojawią się makijaże nimi zrobione. Będą wersje dzienne i wieczorowe.


Share This Post :
Tags : , ,

43 komentarze :

  1. Fajne, właśnie zastanawiałam się nad zakupem jakiejś paletki z tym że nie chciałam przepłacać (nienawidzę tego). Zapoznam się lepiej z tą marką. Skoro ty polecasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie cie bo zawsze takie fajne cienie pokazujesz ze az zal ze sie ich nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fioletowy z przedostatniego zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki są śliczne tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowych cieni nigdy za wiele :D

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  6. niektóre kolorki są całkiem przyjemne

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam niedawno na allegro, 35 złotych chyba.
    Hej, cienie wyglądają naprawdę fajnie!
    Czekam na makijaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wątpie, że widziałaś na allegro, bo dostać te kosmetyki na allegro to tak, jakby na ebayu królika szukać (na ebayu zwierząt nie ma ;))

      Usuń
    2. inna sprawa, że na allegro 12tki tej firmy chodzą za 40zł

      Usuń
  8. Wyglądają fantastycznie. Czekam na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie pooglądam makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają super,zwłaszcza ten fiolet;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten fiolet to chyba najlepszy cień w tej palecie :)

      Usuń
  11. Ciekawa paleta, z mnóstwem uniwersalnych cieni. Choć i te bardziej odważne kolory byłyby super, chociażby do wykonania kolorowych kresek dla osób tj. jak ja - które nie czują się na tyle pewnie z pędzlem w ręku, co by malować dzieła sztuki na powiekach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ta paleta jest uniwersalna, chociaż wielu kolorów mi brakuje, przez co czasami mam wrażenie, że jest nudna :)

      Usuń
  12. Moje ulubione wykończenie, bardzo ładne cienie. Czekam na makijaże!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te mięty, niebieskości i ten napigmentowany fiolet wyglądają rewelacyjnie, reszta paletki też w sumie :P czekam na makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta paleta =] fioletowe i złote mi najbardziej się podobają.

    niektóre kolory wyglądają diametralnie inaczej na skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często tak jest, że cień jest inny na skórze niż w opakowaniu. :)

      Usuń
  15. przepiekne odcienie, wyglada baaaaardzo zachecajaco :D

    OdpowiedzUsuń
  16. brąz z przedostatniego zdjęcia jest boski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten mega ciemny? jeszcze się nim nie malowałam :P

      Usuń
  17. Mogłaby być moja! Kolorki bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ech:)burdel powiadasz,też bym chciała mój ogarnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny tytuł posta! :) Trafiony w 100%!
    A cienie....zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. najbardziej chyba podobają mi się kolory ze zdjęcia środkowego w lewej kolumnie ;)
    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja myslec, ze ladne kolory :P Ja chciec taka palete, zeby miec. Bo ja nie malowac sie tak czesto :D
    lahaha

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę wkońcu sobie ją kupić, co przychodzę do superdrugsa to mijam ją i zdecydować się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum