Autor: / 21 lis 2012 / 33 Comments / , ,

21 is like the worst idea that I've ever had

W ramach wstępu:

Tematem postu są jednak paznokcie, a nie piosenka. Zrobiłam je sobie przed wylotem do Polski i niestety później żałowałam (brokat dał się we znaki). Mimo wszystko całkiem fajnie nosiło mi się to coś na łapkach i nie zamierzam rezygnować z takiego wyjścia. Muszę tylko w jakieś fajne brokatowe topy zainwestować :)
Tło to czarny lakier MUA, końcówki to Chit Chat Glitter Pink. Całość utrwalona bezbarwnym lakierem W7. Trwałość to ok 6dni, potem brokat popękał (miał prawo, trochę za dużo warstw dałam). Przypominam, że zdjęcia można powiększać :)
Share This Post :
Tags : , ,

33 komentarze :

  1. Uwielbiam takie połączenie ;] Kiedyś sama miałam na pazurkach coś podobnego ;] Tylko,że z małym brokatem ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt, ja nie mam cierpliwości do zdobienia paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny efekt, uwielbiam brokat na czarnych lakierach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda!!:) Kombinacja kolorów bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brokat wygląda lepiej niż w buteleczce. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda lepiej niż w buteleczce. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie Ci wyszło! Mam taki brokat więc na pewno niedługo zrobię coś podobnego!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super to wygląda, muszę zrobić coś podobnego :D
    Kurczę, nie wiem, czy wiesz, ale powiększając zdjęcia na środku ekranu wyskakuje pasek od stron/kategorii i je przysłania - taka mała uwaga techniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam sobie grzecznie aż mi oderwany paznokieć odrośnie i chętnie sobie poeksperymentuję, nawet z brokatami :) Efekt fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Ci to wyszło. Wygląda na proste do zrobienia, więc może podołam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnei też muszę zapolować na brokatowy top :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt, jeszcze się z takim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności!
    Muszę zmalować coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. czarny z rozem wyglada wspaniale!tyumavradziej ze ja uwielbiam roz;]

    OdpowiedzUsuń
  15. no prosze jakie efektowne polaczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyciągają wzrok! Sama bym takie chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam połączenie czerni i różu, więc paznokcie jak najbardziej TAAAAK! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne połączenie! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum