Autor: / 11 lis 2012 / 23 Comments / ,

Disney Princess: Bella

Hah, moja ulubiona księżniczka. Od razu wiedziałam jak ją namaluję, więc jest to jeden z tych mani, który robiło mi się szybko, przyjemnie i żal było zmywać. Podstawą jest żółty lakier z jakimiś drobinkami firmy Silcare. Niestety było aż za żółto, więc na to dorzuciłam cienką warstwę złotego lakieru pękającego Barry M. I na koniec różyczki. Nieskromnie przyznam, że końcowy efekt mocno mnie zaskoczył :)
 Podoba się? :)

 Przypominam, że zdjęcia można powiększać, natomiast wszystkie prace można przejrzeć TUTAJ
Share This Post :
Tags : ,

23 komentarze :

  1. cudowne :) idealnie kojarzą się z Bellą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, a te różyczki jak ślicznie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te rozyczki sa slodkie, chociaz wolalabym troszke jasniejszy ten zolty w tle..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie posiadałam wtedy pod ręką nic jasniejszego :)

      Usuń
  4. Bardzo się podoba! A skojarzenie z bajką samo się nasuwa po spojrzeniu na te paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne w te do d*** dni jak znalazl;)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześwietnie Ci to wszyło ;) gratuluję pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba! Ach, ja też chcieć tak umieć!;(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum