Autor: / 29 maj 2016 / 7 Comments / ,

She Sells Seashells

Robiłam porządki w Helmerach i natknęłam się na zapomniane przeze mnie już winyle. Przy okazji postów z mani, w których wykorzystałam naklejki winylowe padło sporo pytań gdzie je kupić, jak się ich używa i czy warto w ogóle inwestować. Dzisiaj post oparty będzie na moim doświadczeniu z winylami z dwóch źródeł: She Sells Sea Shells oraz tanioszki z Aliexpress (kupowane TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ).

SSS jest w UK bardzo popularną stroną, jednak cenowo bywa różnie. To właśnie to sprawiło, że wolałam poszukać innych opcji na Ali. Szablony to nic innego jak kawałki folii z wyciętym wzorem. Po odklejeniu kawałka są dwie opcje - przyklejamy go na paznokieć i pokrywany topem, albo nakładamy na to inny lakier i odrywamy naklejkę - na paznokciu zostaje wtedy wybrany wzór. Można dostać już tyle wzorów i kolorów, że nie ma opcji na nudę. Najtańsze widziałam za 3-4zł, co przy darmowej wysyłce jest ceną idealną. SSS za samą wysyłkę chce tyle, co za 2 paczki naklejek, więc przeliczając to z funtów robi się mniej przyjemnie.

Gadanie o naklejkach jest bez sensu, więc pokażę Wam kilka przykładów tego, co ja z nimi wyczarowałam :) Kliknięcie na zdjęcie przeniesie Was do konkretnego postu :) Posortowałam je wg tego jak bardzo ja je lubię :)

Pierwsze miejsce to bezapelacyjnie jelonki. Moje ulubione, tylko z SSS.
http://www.mirrorowisko.pl/2015/07/skyfall.html

Klasyczny chevron. Mam je z Ali i mam je z SSS, różnicy w jakości nie ma :)
http://www.mirrorowisko.pl/2015/06/is-it-rabbit.html

Winyle w kształcie litery V. Idealne do niestandardowego frencha :)
http://www.mirrorowisko.pl/2016/01/briar-rose.html

I znowu chevron. Tym razem brokaty, więc efekt widać słabiej :(
http://www.mirrorowisko.pl/2016/02/navy-pier.html

Macie jakieś ulubione marki winyli?

Share This Post :
Tags : ,

7 komentarzy :

  1. Nigdy ich nie używałam, jednak muszę przyznać, że dają ciekawy efekt. Zwłaszcza te jelonki mnie urzekły *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdobienia bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo szukałam na allegro takich szablonów i po dziś dzień nie znalazłam.
    Nie mniej BPS wprowadziło chyba coś podobnego i chce je kupić na wypróbowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam z BPS, ale mnie się tak ładnie nie kleiły :(

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum