Autor: / 16 maj 2016 / 8 Comments / , , ,

Classic wine i róże

Jakoś na przełomie listopada i grudnia naszło mnie na małą zmianę kształtu paznokci. Zmiana była przejściowa, bo ja to jednak wolę ostre szpony, ale kilka zdobień mi z tego okresu zostało, a że akurat jakieś zdjęcia odgrzebałam, to postanowiłam zostać na fali ogarniania i wrzucić je na bloga. Mani było wigilijne, więc tło musicie mi wybaczyć. Ja wiem, że maj i że ciepło a ja ze śnieżynkami i choinką wyskakuję. Ja wiem.

Mani to nic skomplikowanego - ot dwie warstwy hybrydy i naklejki, a na to top. Naklejki spisały się zacnie i nie odpadły, chociaż mam takie, które nawet spod 3 warstw topu odejdą płatem. Tu nic nie haczyło ani nie drażniło, więc chyba skuszę się na kolejne arkusze, chociaż może tym razem z innymi wzorami :)

Wykorzystane lakiery:
Semilac Base
Semilac Hard
Semilac 028 Classic Wine
Naklejki Aliexpress TB003
Semilac Top
Share This Post :
Tags : , , ,

8 komentarzy :

  1. Szpony faktycznie lepiej się prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardziej lubię Twoje szpony. A kolor niczego sobie :) A z tą choinką to oj tam, oj tam. Pomyśl że " coraz bliżej święta, coraz bliżej święta :)"

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny manicure, na jakieś wieczorne wyjście na pewno będzie idealny :)
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że jednak wróciłaś do swoich paznokci (kształtu) :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum