Autor: / 23 maj 2016 / 15 Comments / , ,

Green Twist

Mam w sercu wiosnę (mogło być lato, ale lekkość kojarzę z wiosną). Usunęłam z życia osoby, które zabierały mi energię kiedy mnie potrzebowały i nigdy nie dawały nic w zamian. Ucięłam toksyczne relacje z kilkoma osobami w jeden wieczór - napisałam co mi leży na sercu i ładnie się pożegnałam. Nie wiem, czy kiedyś któraś z Was się na taki krok zdecydowała, ale ja osobiście polecam to uczucie. I nie ważne, czy to przyjaciółka z podstawówki, która zawsze wiedziała gdzie przyjść po notatki ale nigdy nie zaproponowała pomocy po długiej chorobie, czy były partner który zaproponował, żebyście zostali przyjaciółmi po czym ciągle tylko oczekiwał że zrobicie to o co poprosi. Utnijcie to, póki jeszcze się da. Im później tym ciężej. Popłakałam, i z czystym sumieniem ruszam dalej :) Dzisiaj podbijam bloga wiosennie :)

Paznokcie mają mega duży odrost, więc hybryda nie leży tak jak powinna. W dodatku musiałam załatwić mani jedną warstwą, więc w kilku miejscach jest za grubo. Na tym koniec moich narzekań, bo kolor i sam pomysł szalenie mi się podobają. Całe mani to mix dwóch kolorów hybryd i trzech brokatów. Mieszałam całość na kawałku karty kredytowej i nakładałam płaskim pędzelkiem, tworząc mazy. Na koniec lekko to opiłowałam bo było nierówno i nałożyłam top :)

Wykorzystane lakiery:
Semilac Base
Semilac 040 Canary Green
Brokaty - chiński sklep
Semilac 124 Siren
Semilac Top
Share This Post :
Tags : , ,

15 komentarzy :

  1. Dobry początek, tak trzymaj, nie ma co, trzeba się odciąć od takich relacji :) a paznokcie fajnie wyglądają, oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądry wstęp, dobre posunięcie, ale czasem ciężko zabrać się za takie porządki w swoim życiu.
    A maziajki z brokatami bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem ciężko, ale trzeba. Najgorsze za mną :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Bardzo mi sie podoba energia tego zdobienia,ta zieleń jest swietna.A co do toksycznych ludzi,super, ze zdecydowałaś sie na taki krok,na co dzien za bardzo jesteśmy truci,to szkoda czasu na toksycznych znajomych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety na co dzień tego po prostu nie dostrzegamy :(

      Usuń
  4. Ale piękne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Dominiko, bardzo ciekawy manicure :), połączenie kolorów trafione w dziesiątkę.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt kolorystyczny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pazurki są bardzo ładne! :)

    Co do wstępu, to chyba tak nie potrafię, jak chciałam pozbyć się z mojego życia takiego wysysacza energii, który sam nie wie czego chce, to tak mnie przeraziła ta wizja, że się szybko wycofałam z tego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To przeraża i nawet nie będę tu zgrywać bohaterki. Ale czasami po prostu trzeba, wiedziałam że to nie może dłużej trwać :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum