Autor: / 6 maj 2016 / 5 Comments / , , ,

Black or white

Nie jestem fanką Demi Lovato. Owszem, znam jej piosenki i wiele z nich w zasadzie lubię, niemniej nie powiem że wiem z kim się umawia albo jak nazywa się jej pies. Jeden z jej utworów jest dla mnie szczególny, kojarzy mi się bardzo mocno z kimś dla mnie niesamowicie ważnym, i choć nasze drogi się rozeszły to ja dalej wracam do tej piosenki z szczególnym sentymentem. Nightingale to piosenka ładna i podczas słuchania jej po raz milionowy zwróciłam uwagę na paznokcie Demi. Biało-czarne, pomalowane pół na pół. Wiem, że Demi często ma na paznokciach złote elementy i symbol krzyża, więc postanowiłam sobie to wszystko połączyć.

Całość nieco grubawa, bo zarówno biel, jak i czerń są kolorami kłopotliwymi, a zrobienie nimi równej linii nieco mnie przerastało. Nie jestem zadowolona z kształtu i wspomnianej grubości, ale samo zdobienie nosiło mi się przyjemnie i to jest jedyny powód, dla którego je tu pokazuję. Krzyżyk przyklejałam topem z Semilaca i trzymał się na tyle mocno, że przy usuwaniu musiałam go dosłownie oderwać cążkami. To tak jakby ktoś nie wierzył, że da się przyklejać ozdoby bez kleju :)

Wykorzystane lakiery:
Semilac Base
Semilac 001 Strong White
Semilac 037 Gold Disco
Semilac 031 Black Diamond
Ozdoby Aliexpress
Taśma Aliexpress
Semilac Top
Share This Post :
Tags : , , ,

5 komentarzy :

  1. To krzyż naprawdę mocno przywarł :) Podoba mi się mani choć totalnie nie jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zestawienie kolorystyczne i staranne wykonanie, ale krzyża bym chyba na paznokciach nie umieściła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo zdanie :)
      A co do piosenek, to niektórych nie mogę słuchać, bo za bardzo przypominają ludzi, których już nie ma w moim życiu.

      Usuń
    2. Kwestia mocno indywidualna :) dla mnie krzyżyk w takiej postaci to po prostu kształt i zupełnie nie wiążę go z wiarą/religią :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum