Autor: / 19 maj 2016 / 14 Comments / , ,

Red perfection

Zostanę w temacie czerwonych paznokci. Po moich z różami przyszła kolej na pokazanie paznokci Moniki. Nie pamiętam okazji, ale robiłam je jakoś w okresie świątecznym, wydaje mi się że miały wpasować się w świąteczną kolację właśnie. Monika dała mi wybór koloru i zdobień, na które i tak się nie zdecydowałyśmy bo czasami mniej znaczy więcej :)

Paznokcie wstępnie miały być pomalowane Semilaciem 026 My Love. Mnie się jednak zachciało kombinowania i na plastikowej podkładce wymieszałam trochę hybrydy z brokatem. Nałożyłam to na jedną warstwę My Love właśnie, dzięki czemu miałam idealne krycie i piękny kolor. Do nałożenia mojej mieszanki użyłam jakiegoś płaskiego pędzelka, bo nie chciałam zasyfić hybrydy w butelce nadprogramowym brokatem :)

Gratisik: odrost po 4 tygodniach i zero ubytków. That's how I do it.

Wykorzystane lakiery:
Semilac Base
Semilac 026 My Love
Brokat ebay
Semilac Top
Share This Post :
Tags : , ,

14 komentarzy :

  1. Bardzo ładne a ja mam znów problem ze swoimi :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taką gotowa hybryde z brokatem z Eclair :-D i też często polecam ją solo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uznałam, że szkoda wywalać kasę na gotową, jeśli mogę sobie pomieszać :D

      Usuń
  3. Piękna czerwień i dodanie brokatu było świetnym pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To się nazywa perfekcyjnie zrobiony manicure :) gdyby nie odrost można by pomyśleć, że dopiero co zrobiony :). Ciekawy pomysł z brokatem.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że ogromna tu zasługa jakości hybryd :)

      Usuń
  5. Uwielbiam czerwień na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum