Autor: / 1 maj 2016 / 6 Comments / , , , , , ,

Negative space. Znowu

Zakochałam się na nowo w naklejkach wodnych, aczkolwiek jest to raczej spowodowane ich nadmiarem i chęcią na nowe wzory niż potrzebą zabawy wodą. Mani tego typu z naklejkami pojawiało się na blogu kilka razy i pojawiać się jeszcze będzie :) Przykłady są na przykład TU i TU

Bazą mani są dwie warstwy wrzosowego lakieru od Nails Inc. Po dokładnym wyschnięciu zabrałam się za wycięcie z naklejek wodnych odpowiedniego kształtu i naklejeniu ich na wybrane paznokcie. Boki musiałam dociąć i doczyścić, bo jak zwykle były za długie. Teoretycznie mogłam w tym momencie dodać top, ale zaszalałam i dodałam trochę srebrnego brokatu i ćwieki. Dopiero na to poszedł mój niezawodny top Bell, który już wyzionął ducha i jeśli pojawi się jeszcze na blogu to tylko dlatego, że zdjęcia są stare.

Wykorzystane lakiery:
Nails Inc Burton Street
OPI In True Stefani Fashion
Flormar 392
Naklejki wodne C028
Ćwieki nie pamiętam skąd :D 
Bell Bio 3w1
Share This Post :
Tags : , , , , , ,

6 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się Twój sposób na użycie naklejek wodnych, uroczy jest :) Mogę go trochę zgapić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz :) Chwal się koniecznie efektami! :)

      Usuń
  2. Zachwycająco piękne paznokcie! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. kształt nie w moim stylu, ale jeśli chodzi o zdobienie - bomba ! :) super, bardzo mi się podoba. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum