Autor: / 10 kwi 2016 / 14 Comments / ,

TOP10: Dlaczego fajnie być kobietą

Leżę sobie, zdycham trochę i w ramach wyładowania złości na cały świat wywróciłam swój pokój do góry nogami. Szybko jednak doszłam do siebie i uznałam, że może warto znaleźć 10 powodów, dla których bycie kobietą jest spoko. Było już o facetach, teraz nasza kolej :)

1) Zacznę od tego, co się zawsze w rozmowach na babskie tematy wysuwa na pierwszy plan - wielokrotny orgazm. Myślę, że nie muszę tu nic dodawać ;)

2) Wyższy próg bólu. I nie mówię tu już nawet o tak rozdmuchanej ciąży, bo tego jeszcze nie przeszłam. Ja z przeziębieniem idę do pracy, współlokator leci do szpitala.

3) Brak włosów na twarzy i w uszach :D Brwi i rzęsy do nieba się nie liczą :D

4) PMS. Czyli możesz płakać, śmiać się, krzyczeć i tańczyć w tym samym momencie i ZAWSZE masz powód. A jeśli facet zauważy że masz PMS przez 3 tygodnie w miesiącu to i tak Ci tego nie powie, bo się będzie bał.

5) Toaletowe imprezy z koleżankami. No dla mnie na imprezie najlepsze są 2 miejsca - łazienka albo kuchnia. Nie ma lepszego miejsca na wypaplanie się, pomarudzenie na facetów i zjedzenie czekolady bez wyrzutów sumienia.

6) Zawsze mamy rację. Zawszeeeeeeee

7) Płakanie na komediach romantycznych i piski na horrorach to coś, czego facet kobiecie wypomnieć nie może. A jak wypomni, to i tak pewnie zaraz pożałuje więc mamy lajtowo.

8) Brak mutacji. Nie żeby mi zmiana głosu przeszkadzała, ale razem z mamą płakałyśmy ze śmiechu jak syn mojego brata przechodził przez to piekło ;)

9) Łysienie nas nie dopada tak agresywnie. No i nie robią nam się placki na czubku głowy :)

10) Poza ubraniami z naszej szafy możemy spokojnie nosić te męskie. Raz, że to może wyglądać całkiem spoko, dwa że szkoda sobie przy pracy w ogrodzie zniszczyć nowe spodnie jeśli można wziąć jakieś wyświechtuchy swojego faceta :D


Co dodajemy do listy? :)
Share This Post :
Tags : ,

14 komentarzy :

  1. Piąteczka, oj tak :D Ale z trójką się nie zgodzę :P A "wąsik", a niektóre Panie z brodą? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Punkt 6. niezwykle ważny. ;] A poza tym kiedy wykonujemy męskie czynności, to dla facetów jesteśmy jeszcze bardziej pociągające. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym nie pomyślałam :D Chociaż kobieta walcząca z dziurawą oponą nie zawsze będzie wyglądać pociągająco :D

      Usuń
    2. I wnosząca po schodach na placech szafę też niekoniecznie :D

      Usuń
    3. Więc trzymamy się wersji, że faceci jednak wyglądają lepiej przy ciężkich obowiązkach :D

      Usuń
  3. Chwilowo nic więcej nie przychodzi mi do głowy. No chyba, że zakupy na poprawienie sobie nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie musimy być twarde, niska dziewczyna jest urocza, w lato do pracy/szkoły możemy założyć sukienki/spódniczki i jest ok (a faceci się grzeją w spodniach :P ), możemy maskować wszystkie swoje niedoskonałości na twarzy (w tym momencie współczuję facetom z cerą naczynkową). Lepiej 'odgadujemy' emocje (zazwyczaj). I trzy najważniejsze dla mnie rzeczy - możemy bez żadnego skrępowania okazywać uczucia, zawsze zwalić 'winę' za coś na kolor naszych włosów/fakt, że jesteśmy kobietami oraz uśmiechem załatwić wiele spraw ;) Nic więcej chyba nie przychodzi mi do głowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faceci mają krótkie spodenki :D Ale trzy ostatnie punkty są idealne :D

      Usuń
  5. hahah super :) o szósteczka najważniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale nie do każdej pracy można założyć krótkie spodenki :) Wiem jak cierpią faceci u mnie w pracy w lato - brak klimy, a oni w garniakach, podczas gdy ja sobie przychodzę w sukience :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum