Autor: / 25 kwi 2016 / 12 Comments / , , , ,

Lava

Macie tak, że widzicie u kogoś ładne zdobienie na paznokciach i chcecie je odtworzyć? Koleżanka z pracy bardzo często tworzy coś, co ja z przyjemnością kopiuję. Jakiś czas temu miała plażę, a po niej od razu wulkany i lawę. U niej wyglądało to lepiej, bo miała o wiele fajniejszy lakier piaskowy. Mój niestety nie wysycha do matu, a i faktura słabsza. Dużo rzeczy do poprawy, ale zabawa była przednia :)

Malowanie zaczęłam od jednej warstwy żółtego lakieru. Na nim zrobiłam czarne plamy i mieszaniną żółci i pomarańczu malowałam kreski. W kilku miejscach wyjechałam na czerń, ale potem uznałam, że to ma sens i nie poprawiałam nic. Minus? Piaskowy lakier pogrubia mi i tak koślawe już palce.

Wykorzystane lakiery:
Sally Hansen 800 Lick-O-Rich
Golden Rose Rich Color 48
Art de Lautrec 442
Share This Post :
Tags : , , , ,

12 komentarzy :

  1. OO super pomysł, fajnie wyszło z tym piaskiem, jak skała, pomysłowe :) pozdrowienia dla koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wyglądają bardzo ciekawie. Tak ognistego mani jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się bardzo podoba taki nie do końca zdefiniowany piasek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urok ma, ale u niej to właśnie ten kontrast robił robotę :D

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum