Autor: / 12 kwi 2016 / 8 Comments / , , , ,

SaviLand - hybryda termiczna

Była u mnie niedawno Ania, bo hybrydy chciała. Dzień wcześniej przyśniło mi się, że malowałam jej paznokcie na różowo, a jak weszła do mnie w różowej kurtce to już wiedziałam że to było przeznacznie. W zasadzie to właśnie przez zrobienie paznokci Ani uznałam, że na sobie też chcę lakier termiczny wypróbować. Pokazywałam efekt tej zabawy w poście o Twin mani z Aggi, gdzie róże zmieniają kolor :)

 Lakier w zimnym jest ciemno różowy, wypełniony masą srebrnego brokatu. Wraz z wzrostem temperatury zmienia się kolor lakieru - baza staje się jasno różowa, aż dochodzi do momentu w którym jest prawie przezroczysta. Brokat oczywiście zostaje bez zmian :) Dwie warstwy kryją idealnie, można na upartego dać trzy cieniutkie :)

 Wykorzystane lakiery:
Semilac Base
Semilac Top
Share This Post :
Tags : , , , ,

8 komentarzy :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum