Autor: / 8 kwi 2016 / 15 Comments / , , ,

P!nk | Zawirowania w liczbie obserwatorów

Zacznę od części z zawirowaniami. Kilkanaście tygodni temu nagle zniknęła mi część obserwatorów. Na facebooku powstała teoria, że blogger czyści konta nieaktywne, więc część dziewczyn się uspokoiła. Aż tu nagle wczoraj lecę przez osoby, które ja obserwuję i co widzę? Że poznikały mi blogi, które są aktywne i które do tej pory wisiały na mojej liście. Dziwiłam się, dlaczego nie widzę prawie nowych postów i mam odpowiedź. Żeby było śmieszniej kont nieaktywnych zostało na mojej liście od groma. To w zasadzie tłumaczy też mniejszy ruch na blogu - część moich obserwatorów najzwyczajniej w świecie nie widzi postów. Bloggerze - ssiesz coraz bardziej!

A teraz przyjemna część. Kwiatków mi się zachciało, różowe miały być i dziewczęce. Zmalowałam mani, całkiem nieźle wyszło. Trochę się zawiodłam na kolorze bazowym, bo w buteleczce jest ładny a na paznokciu smuży okropnie. Kwiatki malowałam cienkimi pędzelkami, dodałam na nie odrobinę brokatu, którego na ostatnim zdjęciu zbiorczym nie ma, bo go... zgubiłam. Całość utrwaliłam topem, który rozmazał mi kilka listków ale to moja wina, nie odczekałam aż dobrze wyschną.

Wykorzystane lakiery:
Models Own Prude Nude
Models Own Pink Wellies
Models Own Deep Sea
Models Own Cashmere Rose
Models Own Loganberry
Models Own Blue Skies
A-England The Shield Top Coat
Share This Post :
Tags : , , ,

15 komentarzy :

  1. Pazurki wyszły piękne ;) a cos jest z tym blogerem bo kiedyś pomimo mniejszej liczby obserwatorów wyświetleń wpisu było więcej .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No to widziałam w statystykach, aż pomyślałam że może mój blog zrobił się kijowy :(

      Usuń
  2. Wow piękny mani!! Podoba mi się jakie kolory dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie wisza blogi ktore sa nie aktywne od 2 lat :( a przed ostatnie 4 dni malo kto wchodzi na mojego bloga wiec wiem co czujesz, ps pazurki fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No właśnie to jest takie... demotywujące :(

      Usuń
  4. Sympatyczne te kwiatuszki, muszę zmalować coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Spontaniczne ciapki' :D Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre wyszło, nawet mimo jak to ujęłaś rozmazanych listków ;)

    PS.
    Jeny! Jak milo znowu czytać Twojego bloga! Zaglądałam tu bardzo często jak jeszcze prowadziłam poprzedniego :) Stare dzieje :) No cóż, witaj ponownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Witaj ponownie :) Miło, że wróciłaś :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum