Autor: / 7 kwi 2016 / 2 Comments / , ,

Porównanie jasnych cieni do rozświetlania powiek - Golden Rose, Essence, Miyo

Zostało mi 15 wersji roboczych postów, 15 kolosów za które nie mogę się zabrać od miesięcy. Uznałam, że jak do końca kwietnia ich nie edytuję i nie dorobię im treści, to polecą do kosza. Trochę szkoda, bo np. informacji o cieniach do rozjaśniania łuku brwiowego szukano na moim bloku kilkadziesiąt razy. Sama niedawno przeszłam przez katorgę w drogeriach szukając kolorów wyglądających naturalnie i bez drobinek. Dzisiaj moje trio idealne, chociaż o Vanilli od Miyo już nawet nie marzę, bo zamawianie online mi się nie opłaca, a stacjonarnie ich nie widzę :/

W moim koszyku znalazły się dwa cienie - Golden Rose Silky Touch Matte Eyeshadow 202 (jego cena to jakieś 10zł, ja go kupowałam jak akurat jakaś promocja była) oraz Essence 14 Chilli Vanilli (13zł?). Żaden z nich nie przebił Miyo i choćby nie wiem jak je nakładać to efekt jednak nie jest taki sam, ALE one sobie również świetnie dają radę! GR jest słabszy, ciężej o faktyczne rozjaśnienie, ale za to ładnie rozciera granicę cieni. Essence nadaje się do obu zadań i jednak jest z nim nieco łatwiej. Oba cienie są dostępne na terenie całej Polski, osoby z UK Essence mogą znaleźć np. w sieci sklepów Wilko :)
Essence - Miyo - Golden Rose

Ostatnie zdjęcie to taki rzut na moje denkowanie. Miyo już dobija do dna, bo zdjęcie zrobiłam kilka miesięcy temu, w Essence wyrobiłam niezły dołek, a GR jak stał tak stoi i niby coś go ubywa, ale tłoczenie dalej lekko widać. Przy okazji jakby ktoś znał inną alternatywę to ja chętnie sugestie przygarnę :)

Share This Post :
Tags : , ,

2 komentarze :

  1. Ja używam cienia z My Secret 505 bądź Inglota 353

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum