Autor: / 21 kwi 2016 / 12 Comments / , , , ,

Red matte | matowienie hybrydy akrylem

Uwaga, nadciągam z mani. Jest w moim stylu, ale całość to totalna kombinacja i nie miałam do samego końca pojęcia co mi wyjdzie i ile się utrzyma. Jedyny element, który robiłam z pewnością siebie to mocowanie ozdób (na warstwę topu Semilac, klej cyrkoniom nie służy). To, co było u mnie totalną nowością to proszek akrylowy, który udało mi się kupić w fajnej cenie i przy okazji część rozsypać na biurko :D O co chodzi z tym proszkiem? Już tłumaczę :)

Proszek akrylowy można nałożyć na mokrą bazę albo mokrą warstwę harda/żelu, dzięki czemu cała konstrukcja będzie wzmocniona. Ot, malujemy, sypiemy i sru do lampy. No ale, aleee! Proszek może mieć o wiele ciekawsze zastosowanie! Można namalować wzorki i posypać je proszkiem (sugar effect) albo można pomalować paznokcie lakierem kolorowym i je proszkiem zmatowić. Jak? Malujemy jedną warstwę koloru, utwardzamy. Na to jeszcze jedna ale PRZED włożeniem ręki do lampy wkładamy paznokcie do proszku. Wtedy dopiero lampa, najlepiej na prawdziwe 2 minuty, bo jednak proszek utrudnia nieco utwardzanie. Warstwa musi być cieniutka :) Efekt? Matowe paznokcie z fajną fakturą i bardzo intensywny kolor :) U mnie już nieco znoszone, ale dalej widać o co kaman. To moje pierwsze podejście i wyłapałam kilka błędów, ale kto mi tam wypomni, jak poza Wami nikt pewnie nie zauważy :D

 Wykorzystane lakiery:
 Semilac Base (nie ma na zdjęciu)
Semilac 027 Intense Red
Proszek akrylowy Aliexpress (18 kolorów za około 16zł)
Cyrkonie BPS
Semilac Top

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10
Share This Post :
Tags : , , , ,

12 komentarzy :

  1. Jak dla mnie tylko jedno słowo: ZAJEBISTE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrzem w naklejaniu ozdób na paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny piękny manicure, jesteśmy pod wrażeniem misternego, cyrkoniowego zdobienia! To lubię :)
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie to wygląda, tak ozdobionych paznokci jeszcze nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz widywać coraz częściej :) Matowe paznokcie wracają do łask :)

      Usuń
  5. Bosko to wygląda, szczególnie cyrkonie, uwielbiam taki efekt bling bling :D powiedz mi tylko jak Ty je kleisz, że nie odpadają?! U mnie ciągle, nawet na hybrydzie, takie rzeczy odlatują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kleję je właśnie na hybrydę :) Daję taką mega cienką warstwę topu tam gdzie chcę cyrkonie (dosłownie rozmazuję odrobinę), nakładam ozdoby, utwardzam w lampie po czym cienkim pędzelkiem dokładam top w szczeliny między ozdobami :)

      Usuń
  6. Slicznie!ja właśnie zaczynam przygodę z pazurkami hybrydowymi.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum