Autor: / 15 kwi 2016 / 9 Comments / , , , ,

Blue skies

Piszę ten post i zastanawiam się, jaki będzie dla mnie kwiecień. Bo piszę go w lutym, jakoś chwilę przed urlopem. Postanowiłam post zaplanować na zapas i zobaczyć czy te dwa miesiące zaowocują w zmiany, jakie dla siebie zaplanowałam. A co zaplanowałam? Wolność i szczęście :) Takie uczucia kojarzą mi się z błękitnym niebem, i chociaż na moich paznokciach białych chmur nie ma, to też są fajne.

Błękit mi się podoba sam w sobie, ale nie lubię go nosić solo, więc dostemplowałam coś co mota się między gwiazdkami, kwiatkami i śnieżynkami. Użyłam do tego błękitu, a jakże, ale w wersji chromowej. Idealnie mi się tą serią Modelek odbija wzory i aż żal, że nie mają jakiegoś totalnie wypasionego koloru w ofercie.

Wykorzystane lakiery:
Models Own Bermuda Blue
Models Own Chrome Turquoise
Płytka AP-09 Aliexpress
A-England The Shield Top Coat
Share This Post :
Tags : , , , ,

9 komentarzy :

  1. Niebieskie paznokcie zawsze mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie wszystko co niebieskie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne paznokcie, bardzo podoba mi się kolor i wzorek. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak ze zmianami?
    Pazurki świetne, a niebieskiej wódki nie piłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam jutro nową pracę!! :) Idzie nowe, lepsze :)

      Usuń
  5. świetne połączenie! niebieskości <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum