Autor: / 19 kwi 2016 / 10 Comments / , , , , ,

Negative space i niezapominajki

Znowu dopadło mnie zmęczenie i jakieś dziwne założenie, że czegokolwiek nie spróbuję, to i tak się nie uda. Paznokcie maluję rzadko, raczej na stonowane kolory i niespecjalnie chce mi się bawić w ozdabianie. Pamiętam, że kilka miesięcy temu też tak miałam i w celu przerwania złej passy zamówiłam sobie ogrom naklejek wodnych. Pora je zużyć i pokazać co wyszło :)

Bazą mani jest piękny lakier 2True w odcieniu pudrowo-różowym. Dwie warstwy kryją idealnie i stosunkowo szybko schną. Miałam jakieś skrawki naklejek więc narysowałam na nich długopisem linie i je docięłam, a po nałożeniu na paznokcie granice zamalowałam złotym brokatem. Na koniec dodałam top.

Wykorzystane lakiery:
2True 32
Isa Dora 751 Arctic Treasure
Naklejki wodne (nie pamiętam numerka :D )
Bell Bio 3w1
Share This Post :
Tags : , , , , ,

10 komentarzy :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum