Autor: / 24 kwi 2016 / 3 Comments / , , ,

Tisane balsamik dla dzieci

Piotr napisał mi jakiś czas temu, że dostał dla mnie paczkę, że była duża i że ledwo ją uniósł. Podjarana pytałam co to, tylko po to żeby dowiedzieć się, że jest mistrzem ironii. No ale paczka mnie ucieszyła, bo jako fanka marki Herba Studio i produktu Tisane nie mogłam się doczekać testowania balsamiku dla dzieci. Musiałam poczekać z tym aż do wylotu do PL, ale za to tam nie zastanawiałam się ani chwili. Balsamik zapakowany jest w słoiczek (dokładnie taki sam jak wersja podstawowa, tylko kolory inne!) a słoiczek w kartonik. I na jednym, i na drugim urocza małpka :)

Słoiczek jak zwykle ma sreberko, pod sreberkiem zaś jest miodzik. Konsystencja jest mięciutka, pachnie czekoladą i jest po prostu taki mniamuśny. W moim była cała masa kropeczek, ale kupując kilka w aptece (bo ja zapas muszę mieć) 2 z 4 miały tak samo. Nie wiem czego to wina, Pani w aptece powiedziała że już to zgłaszali i że firma twierdzi, że to nic złego więc niech jej będzie. Usta dalej mam, nic mi nie odpadło a i kuleczki roztapiają się w momencie dotknięcia ciepłych ust, więc problemu nie widzę. Tisane dla dzieci wydobywa się łatwiej, ma bardziej mokrą konsystencję, a na wargach błyszczy - wersja podstawowa jest bardziej satynowa.

Kartonik, o którym wspomniałam ma na sobie dużo nadruków. Jest małpka, jest skład, jest opis. Wiemy z niego, że balsam zawiera naturalną kompozycję składników nawilżających, odżywczych i wygładzających. Ma chronić przed mrozem, ale ja go nie uświadczyłam więc nie wiem. Fajnie jednak radzi sobie ze spierzchnięciami od słońca :) Nie ma w nim parafiny, silikonów, parabenów, barwników, alkoholu, pochodnych PEG ani sztucznych aromatów! W słoiczku jest 4,7g, kosztuje około 11-13zł, wystarcza na kilka tygodni regularnego używania i świetnie nadaje się do wyrabiania sobie nawyku pielęgnowania ust, bo jego stosowanie to dość przyjemna zabawa :)

Dla zainteresowanych skład: Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Lanolin, Theobroma Cacao Seed Butter, Cera Alba, Ricinus Communis Seed Oil, Mel, Chamomilla Recutita Flower Extract, Glycerin, Glyceryl Stearate, Tocopheryl Actate, Panthenol, Potassium Sorbate
Share This Post :
Tags : , , ,

3 komentarze :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum