Autor: / 23 kwi 2016 / 6 Comments / , , , , ,

Deep Green ze złotem dwa razy!

Tajemnicą nie jest, że robię kursy dotyczące sterylizacji stylizacji paznokci (autokorekta mnie zjadła!). Kilka mam już za sobą, więc poza pracą w salonie zdarza mi się pracować w domu. Ot, wygodniej i spokojniej. Dzisiejszy przykład to tak naprawdę dwa mani w jednym, bo Ania przyszła na dokładnie to samo zdobienie dwa razy. Za pierwszym razem musiałyśmy je zmyć po tygodniu, bo Ania zmieniła pracę, a w nowej nie tolerowali ciemnych paznokci.

Zdobienie było zrobione na paznokciach dość krótkich ale zadbanych. Wykorzystałam pazłotko z BornPrettyStore oraz top, bazę i kolorową hybrydę Semilac. Ania była zadowolona, a ja razem z nią.

Za drugim razem paznokcie Ani były dłuższe, więc automatycznie zdobienie bardziej wysmukliło palce. Tym razem użyłam folii z Aliexpress i dokładnie tych samych hybryd co wcześniej.

Folia od majfrienda z Ali okazała się nieco bardziej miękka, co ma swoje plusy i minusy. Ładnie się rwie, ale też bardziej klei się do skóry. Po trzech tygodniach była nieco wyblakła, ale w przeciwieństwie do tej z BPS nie zniknęła całkowicie.

Wykorzystane lakiery:
Semilac Base
Semilac 078 Deep Green
Semilac Top
Share This Post :
Tags : , , , , ,

6 komentarzy :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum