Autor: / 20 paź 2014 / 23 Comments / , , , , ,

To nie są róże.

Udawajcie proszę, że te maziaje to są po prostu jakieś kółka. To nie są róże. Obiecałam, że róż nie będzie, więc to sa... drożdżówki z makiem albo budyniem. o TAKIE. No więc te drożdżówki odbiłam z płytki MoYou Nature, ale zabijcie mnie - nie pamiętam z której. Sprawdzić nie mam jak bo jestem poza domem, a strona www mi na telefonie działa jakby chciała a nie mogła. Bazą jest piękny bordowy Essiak. Do tego małe romby, bo mi brakowało czegoś i top. No nie jest to dzieło najwyższej klasy, ale przynajmniej za rok będę mogła się pośmiać jak słabo odbijałam wzory z płytek.
I promised: no more roses. So let’s pretend these are not roses, in fact they are doughnuts, little pink doughnuts. So, I stamped those ‘doughnuts’ from a MoYou Nature plate – but I cannot recall which one and I cannot check because I’m away from home – sorry! The base is a beautiful, claret Essie. It’s not a work of art, but at least next year I can laugh at how bad I was with stamping.  

Wykorzystane lakiery:
Used varnishes:
Essie Shearing Darling
Zielone romby BPS
Moyra Holographic 256 Orion
Dor Wet Look


Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10
Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , ,

23 komentarze :

  1. Piękny efekt wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te drożdżówki, nie róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, pewnie, że nie róże ;D ale wyszły świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róże czy nie róże, ale są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najładniejsze róże nie-róże jakie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te "drożdżówki" hahahahaha takie trochę z dżemem truskawkowym xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jakie śliczne te "drożdżówki"! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie róże, no i tak jak zawsze marudze, tak te mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł z tymi zielonymi rombami! podobają mi się te Twoje nie-róże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe, za różami nie przepadam, ale te Twoje "drożdżówki" są całkiem fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie lubię róż ;) Te są jeszcze do zaakceptowania ewentualnie, ciut mało różane. Może to piwonie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie zwinięte w pąki piwonie wyglądają podobnie :)

      Usuń
  12. dla mnie toż to są róże hehe i mi sie podobaja :D super dobrałaś kolory i te romby świetny pomysł z nimi :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum