Autor: / 23 mar 2013 / 29 Comments / ,

Safari z TBS

Kiedyś pokazywałam Wam 2 pigmenty z The Body Shopu, których odsypki znalazły się u mnie dzięki mojej siostrze. Jeden z nich wpadł mi za kanapę i zapomniałam o nim na kilka miesięcy. Jakiś czas temu jednak sprzątając wpychałam głowę, ręce a czasami nawet nogi w najbardziej niedostępne zakamarki pokoju. Dosłownie ^^ Podczas generalnych porządków znalazłam całą masę niespodzianek a wśród nich również pamiętny pigment. Uznałam, że może warto się nim pomalować, skoro leżał biedny tyle czasu zapomniany :D
Makijaż klasycznie już na bazie Cashmere od Daxa. Eyeliner Rimel, tusz to chyba Benefit, ale mogę się mylić. W kąciku odrobina białego matowego Miyo.
Ciężko było pokazać kolor, bo zmienia się wraz z światłem. Względnie mi się udało :)
Share This Post :
Tags : ,

29 komentarzy :

  1. jest super!!!A rzesiska sa megasne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) Kolor tego pigmentu bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż. Bardzo lubię połączenie cieni w tych odcieniach z wyrazistą kreską. PS. Piękne rzęsy!!!!<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż :) strasznie zazdroszczę Ci rzęs!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, szkoda, że był zapomniany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż:) Nie wiedziałam, że TBS ma pigmenty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam. :P

      Usuń
    2. dziękuję :)

      ma ma, ma dość mocno rozwinięty dział z kolorówką :)

      Usuń
  7. Piękny makijaż, prezentuje się cudownie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie sie kreska podoba ;) ale caly mejkap oka w moim typie. przyjedz i pomaluj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się bardzo Twoje oczko. Ładnie wymalowane, nieprzesadnie naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum