Autor: / 1 mar 2013 / 35 Comments / , , , ,

Boogie Nights!

Wiecie, uwielbiam brokaty. Szczególnie ostatnio, kiedy moje paznokcie lubią się kruszyć. Brokatowe lakiery nieźle je utwardzają. Do tego ładnie się prezentują. Dziś pokażę Wam moje ulubione połączenie, które ładnie wygląda na krótkich paznokciach. Jedyne, czego potrzebujemy to baza, czarny lakier, co mocno brokatowego i opcjonalnie top.
Mani jakie widzicie na zdjęciach noszę niezmiennie od tygodnia i obserwuję sobie jak paznokcie rosną :) Zmywanie brokatu jest koszmarne, ale efekt mi to wynagradza. I, co najważniejsze - mam aż jedną warstwę brokatowego cudeńka, a pod nim aż jedną warstwę czarnego lakieru MUA. Duet doskonały.
I na koniec jeszcze szybkie info o samym lakierze - Primark, Angelica, Boogie Nights. Cudowny, wspaniały, od Oli. Nie wiem ile kosztował, ale strzelam że do 3f, bo tyle zazwyczaj lakiery w Primarku kosztowały.
Share This Post :
Tags : , , , ,

35 komentarzy :

  1. Przepięknie błyszczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie,kochana ten brokat jest cudowny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie <3 Ja ostatnio też uwielbiam brokaty <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie pasuje ci oddaj go mi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozłożył mnie Twój komentarz! :D Nie oddam! Mój Ci on! :D

      Usuń
  5. Wow, cudowny jest ten mani!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. phi, a ty coTy tu nam Ty pokazujesz Ty? ja nie mam promarka...mam za to 8 Biedronek:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam ani jednej Biedronki, phi :P ale jak będę się do prajmarka wybierać to Ci dam znaka jak chcesz :D

      Usuń
  7. nie słyszałam o tej firmie :) ale manicure przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. brokat jest idealny, a całe połączenie świetne ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie też by ten lakier wyglądał na kolorowej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przepadam za brokatem na swoich paznokciach ale u Ciebie ładnie wygląda :-) Poza tym jak mam go zmywać, to mnie trafia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie paznokcie *_*
    dzieło sztuki,Panno Dominiko ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum