Autor: / 29 mar 2013 / 8 Comments / , , , ,

Dar piękna na noc

Piszę tą notkę o 3 w nocy, więc wszelkie błędy poprawię w dzień. Piszę ją w sumie przypadkiem, bo się wymazałam kremami i zauważyłam, że jeden z nich nie zawitał na blogu, chociaż zasypiam z nim od jakiegoś już czasu.
Dar piękna krem na noc z naparu z jarzębiny dostałam w ramach współpracy. Zanim dotarł do mnie krem dostałam jednak maila z pytaniami o to, jaką mam skórę a następnie paczkę z zestawem próbek. Na podstawie tychże próbek miałam zdecydować który krem bardziej mi odpowiada i po jakimś czasie uznałam, że właśnie ten jest dla mnie odpowiedni. Tym samym z góry skazuję Was na czytanie recenzji pozytywnej. Lubię takie.


Opis ze strony producenta 
Receptura opracowana specjalnie dla osób z cerą wrażliwą z pierwszymi oznakami starzenia się skóry.  Krem przeciwdziała procesom starzenia przede wszystkim poprzez pobudzanie naturalnych mechanizmów w skórze, które z wiekiem się rozleniwiają.
Stosując krem każdej nocy:
  • dostarczasz niezbędnych, do prawidłowego funkcjonowania, skórze składników odżywczych
  • pobudzasz odnowę komórkową
  • zapobiegasz jej przedwczesnemu starzeniu
  • pozostawiasz skórę gładką, delikatną oraz doskonale nawilżoną.
a wszystko to dzięki zastosowaniu uzupełniającej się wzajemnie kompozycji poniższych składników:
Mleczko pszczele - zawiera ponad 30 aminokwasów (m. in. alaninę, glicynę, histydynę) cukry i witaminy (B1, B2, B6, B12, E, PP, kwas pantotenowy, kwas foliowy, biotynę), dzięki czemu jest doskonałym środkiem odmładzającym i odżywczym tzw. „eliksir młodości”.
Świeży napar z jarzębiny – jest cennym źródłem witaminy C i P, uszczelnia i wzmacnia naczynia krwionośne, ma działanie odżywcze
Olej z czarnuszki– naturalne źródło kwasu linolowego (ok. 58%) należącego do rodziny kwasów omega-6, kwasu oleinowego (ok. 24%) należącego do rodziny kwasów omega-9, oraz 15 aminokwasów łącznie z 8 niezbędnymi (egzogennymi) i innych aktywnych substancji takich jak witaminy i minerały. Dzięki czemu utrzymuje skórę w dobrej formie oraz zapobiegają jej przedwczesnemu starzeniu.
D-pantenol - zmniejsza stan zapalny, łagodzi podrażnienia
Optymalny kompleks witamin (A+ E + C+ F) , który pobudza naturalne procesy zachodzące w skórze, poprawiając elastyczność skóry, skutecznie przeciwdziała procesom starzenia genetycznego. 
Sposób użycia. Krem polecamy stosować codziennie wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy. Niewielką ilość kremu należy rozprowadzić po skórze, a następnie delikatnie wklepać.
Krem został przetestowany przez osoby z cerą wrażliwą z pierwszymi oznakami starzenia pod kierunkiem lekarza dermatologa.

Cena i pojemność 
22zł / 30g

Dostępność  
KLIK  

Opakowanie
Higieniczne (vivat pompka!), proste i eleganckie. Bardzo wygodne podczas aplikowania kremu. Jestem bardzo na tak. Opakowanie jest nieprzezroczyste, więc teoretycznie nic nie widać ale... jak podstawimy opakowanie pod światło, to nawet zobaczymy ile kremu nam zostało :)

Konsystencja i zapach
Zapach wybitnie ziołowy i trochę mi zajęło przyzwyczajenie się do niego. Dziś bardzo go lubię. Zdecydowanie lepiej zasypiać przy nim, niż przy mocnym kwiatowym aromacie, który bardziej drażni niż uspokaja. Konsystencja jest treściwa, czyli taka jaką lubię przy kremach na noc.

Skład


Moja opinia 
Podstawową zaletą kremu jest to, że bardzo szybko się wchłania. Jest to dla mnie szczególnie ważne przed snem, bo nikt nie lubi przyklejać się do poduszki. Nic mnie tutaj nie uczuliło, nie zapchało ani nie spowodowało jakiegokolwiek dyskomfortu, poza zapachem na samym początku.
Nawilżenie odczułam, chociaż mam partie na twarzy które wymagają dodatkowych wspomagaczy, szczególnie zimą. Myślę że latem nie miałabym tego problemu.
Skóra po użyciu kremu była miękka, gładka i ukojona. Zmywanie mocnego makijażu jednak trochę podrażnia, dlatego z wielką ulgą sięgałam po to jarzębinowe maleństwo. Lojalnie ostrzegam, że osoby z bardzo suchą skórą tutaj nie będą zadowolone, bo krem należy do grupy tych słabszych. 
Bardzo podoba mi się skład oraz dość naturalne pochodzenie kremu, a sam fakt że ma całkiem pozytywny wpływ na moją twarz sprawia, że używam go z przyjemnością.

Share This Post :
Tags : , , , ,

8 komentarzy :

  1. Nigdy nie słyszałam o tych produktach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się dowiedziałam dość późno, a szkoda bo są godne uwagi

      Usuń
  2. Miałam niszcz pryszcz na noc i również byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam w ogóle tej firmy, to dla mnie nowość.
    Brzmi ciekawie, będę o nim pamiętać, jak skończę mój Bandi z kwasami na noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam polecam :) Na Bandi się czaję, ale zawsze wpadnie inny wydatek i jakoś ciągle odwlekam

      Usuń
  4. miałam kilka próbek tego kremu i jest świetny choć tak jak piszesz na zimę troszku za słaby na niektóre sytuacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie samą zimą żyje człowiek (na szczęście!) :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum