Autor: / 30 mar 2013 / 10 Comments / , ,

Pink Multi Glitter

Gdzieś tam dawno dawno temu pokazałam Wam moje zakupy, wśród których znajdował się lakier. Nie byle jaki bo Barrysiowy. Nie do końca byłam zadowolona z zakupu, bo wybierałam go na szybko, ale że to Barryś, to zostaje ze mną na dobre i złe. Lakier mam tylko dlatego, że była promocja 3za2 i mogłam dobrać jeden za darmo. Normalnie bym go nie wzięła :P

Cena i pojemność 
10ml / 3f

Dostępność 
superdrug, boots, sklepy internetowe

Kolor 
Jasny róż złożony głównie z mega drobnego brokatu. Można w nim wyłapać srebrne i czerwone drobinki.

Moja opinia
Jak nie lubię różowych lakierów solo, tak tutaj potrafię przymknąć oko. Lubię go dopieścić innym brokatowym lakierem, ale nie zawsze mam czas i chęci. Trwały jest skubaniec, 5 dni go noszę nawet. Ze zmywaniem jest problem, bo brokat ma to wpisane w swoje cechy charakterystyczne. Lakier prześlicznie mieni się w słońcu i czasami aż za bardzo mnie drażni :P
Share This Post :
Tags : , ,

10 komentarzy :

  1. Ten lakier jakoś do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tyłka mi nie urwał, ale tragicznie nie wygląda :P

      Usuń
  2. Mam go ! :)
    Świecenie się całkowicie mi nie przeszkadza, jedynym minusem jest dla mnie 'chropowata' powierzchnia paznokci po ich pomalowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny. sama bym go przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie przepadam za takim wykończeniem i kolorem

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum