Autor: / 6 mar 2013 / 46 Comments / , , ,

Teksturowe lakiery Barry M.

Błękitne niebo, żółte słońce ze złotymi iskierkami, szejk truskawkowy i lody pistacjowe. Totalnie wiosenna mieszanka kolorów. Pewnie część z Was wie, a część nawet ma nowe teksturowe lakiery od Barrego. Moje kupiła mi siostra i od razu je przetestowałam :) Mam cichą nadzieję, że Barryś poszerzy ofertę kolorystyczną. I to szybko! :D
W serii teksturowej znajdują się 4 kolory, a ich nazwy wzięły się od ulic.
od lewej: Atlantic Road, Station Road, Kingsland Road i Ridley Road.

                                               Opis ze strony producenta / Producent says:                                                
Channel East End cool by adding some grit to your nails! Textured Nail Effect’s grainy, matte formula creates a unique textured effect for a grunge-chic look. Available in 4 Spring/Summer shades named after famous haunts where Mr Barry Mero began his early working days in the markets of South and East London.

                                                                      Cena / Price:                                                                          
£3.99. W Superdrugu aktualnie promocja 2za6f, natomiast w Bootsie przy zakupie dwóch mamy -1f.


                                                                      Kolor / Colour:                                                                      
Kolory iście wiosenne i skittlesowe. Dla mnie jednak brakuje jakiejś czerwieni albo czerni, ale miło tak dla odmiany zobaczyć na dłoni właśnie takie delikatne kolory. Krycie jest dwuwarstwowe, przy czym ta druga robi się nieco grubsza przez chropowatą powierzchnię pierwszej. Schnięcie może nie jest ekspresowe, ale narzekać też nie mogę. Suche paznokcie są matowe/ półmatowe a ich chropowatość zupełnie nie przeszkadza.Trwałość bez bazy i topu podam jak poznam, bo relację macie "na świeżo" :D
W ramach eksperymentu pomalowałam paznokcie na koniec lakierem bezbarwnym i utwierdziłam się w przekonaniu, że to nie dla mnie. Paznokcie wyglądają jakby były cały czas mokre co nie wygląda źle, ale zdecydowanie wolę wersję matową.
Share This Post :
Tags : , , ,

46 komentarzy :

  1. Nie widziałam jeszcze ich, a wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czaderskie :D Podoba mi sie strasznie ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez topu wyglądają świetnie, 4 piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten różowy wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt bez lakieru nawierzchniowego o wiele bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, nie widziałam wcześniej takich lakierów. Rzeczywiście w macie lepiej się prezentują. A różowy chyba najbardziej mi podchodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolorki i świetnie się razem prezentują szkoda że nie ma jakiś żywszych kolorów jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te lakiery dają efekt paznokci z aksamitem.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale zajebiste do robienia wielkanocnego mani!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no i przepadłam... nawet nie wiesz, jak ja Ci ich zazdroszczę...
    będziesz chciała się z którymś rozstać może? :>

    OdpowiedzUsuń
  11. W wersji matowej wyglądają fantastycznie! Bardzo podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wygląda wersja matowa :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się ten efekt nie podoba, ale kocham lakiery Barry M, sa cudowne :)
    Wersja matowa duzo lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miętowy jest cudny :) ja już poprosiłam moją przyjaciółkę z Anglii o zakup, mam nadzieję, że za niedługo u mnie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda troszkę jak taki glut ;p ale może na czerni czy innym ciemniejszym kolorze by mi się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie kolory skittlesowe!:D Bardzo ładne:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt jest bardzo ciekawy ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ekstra efekt!!! Mam nadzieję, że w sobotę jeszcze załapię się na promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie bym przygarnęła! są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. czego to ludzie nie wymysla, wygladaja ciekawie, sa takie inne :P

    OdpowiedzUsuń
  21. ale świetne! różowy chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Efekt niesamowity i wszystkie modne kolory tej wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale one są świetne, piękne kolory z wielkanocą mi się kojarzą ;)
    super efekt w macie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum