Autor: / 30 mar 2013 / 27 Comments / , , , ,

bratki i krokusy na powiekach

Podczas ostatniej wizyty u mamy dorwałam się do tego co chowała w szufladzie i znalazłam cienie. Pierwszy raz spotykam się z marką Madam i obstawiałam że to tanie ścierwo. Cieniami bawiła się córka mojego brata, która nimi maluje obrazki (a ja je podziwiam). Zobaczyłam jednak ich pigmentację, i podebrałam jej dwa. Biały i różowy wykorzystałam pomocniczo, bo są słabe.

To co mnie zadziwiło to fakt, że cienie są jak kopie Miyo. Suche, lekko pylące ale o naprawdę świetnej pigmentacji i trwałości (na bazie oczywiście).
Od mamy wiem że cena cieni to ok 3-4zł, dostępne są raczej w malutkich drogeryjkach a gama kolorystyczna jest dość duża, ale znajdują się w niej głównie maty.

Na koniec jeszcze makijaż tymi cieniami zmalowany. Gdyby każde cienie się tak bajkowo rozcierały...
Share This Post :
Tags : , , , ,

27 komentarzy :

  1. wow, jakie ładne to ścierwo! też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo ! Bardzo lubię maty, więc miło byłoby spotkać te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż się świetny! Cudownie wyglądają te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. kto by się spodziewał, że tanie i ogólnodostępne cienie mogą być dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny raz widać że tanie nie znaczy złe.

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku faktycznie maja świetna pigmentacje, czasami się trafiają takie perełki

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuuu nice:) Podoba mi się to oczko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę! Jaka pigmentacja! A cena.. :O Jak będę w osiedlowej drogerii to koniecznie muszę się rozejrzeć.

    Ładny makijaż, nie lubię fioletów ale w połączeniu z tym chabrem.. Idealny :)
    Masz piękne, długie rzęsy <3

    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, bardzo wyrazisty.. :) Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Ci wielu sukcesów zarówno zawodowych jak i prywatnych i spełnienia wszystkich marzeń! i obowiązkowo wesołych jajek :D :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne kolorki:)
    Tanie nie zawsze znaczy złe...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezłe, nie znam tej marki, ale cienie są super.

    OdpowiedzUsuń
  12. efekty bardzo ciekawe.
    ja dzisiaj kupiłam kilka tanich mazidełek i jeszcze nie sprawdzałam trwałości ani ich jakości , ale uważam, że nie zawsze to co tanie to bubel.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum