Autor: / 19 mar 2013 / 23 Comments / , , , ,

Mandarynkowe pogotowie dla dłoni

BingoSpa mandarynkowa kąpiel do skórek i paznokci z proteinami jedwabiu to jeden z ostatnich produktów do zrecenzowania. Recenzja dotyczyć będzie jednak działania głównie na skórki. Przy paznokciach pojawia się problem ich częstego malowania, przez co ciężko mi określić dobry wpływ na nie.

~***~ Opis ze strony producenta ~***~
Mandarynkowa kąpiel BingoSpa dogłębnie zmiękcza zrogowaciały naskórek wokół paznokci ułatwiając przeprowadzenie kolejnych etapów manicure.
Proteiny jedwabiu intensywnie nawilżają, uelastyczniają i wzmacniają płytkę paznokcia czyniąc go jednocześnie podatnym na zabiegi. Regularne stosowanie kapieli BingoSpa zapewnia paznokciom zdrowy wygląd i wspaniały połysk.

~***~ Cena i pojemność ~***~
14zł / 300g


~***~ Dostępność ~***~


~***~ Opakowanie ~***~
Duży plastikowy słoik z nakładką.

~***~ Konsystencja i zapach ~***~
Produkt ma postać proszku o prześlicznym mandarynkowo-pomarańczowym zapachu. W opakowaniu intensywny, po rozpuszczeniu w wodzie delikatny.


~***~ Skład ~***~

~***~ Moja opinia ~***~
1 łyżeczkę proszku rozpuszczmy w 100ml ciepłej wody i.... moczymy. Moczymy paznokcie, skórki, w porywach nawet całe dłonie. Ja poświęcałam na to nawet 10 minut, ale zazwyczaj starałam się nie wychodzić poza 5-7. Po takiej kąpieli skórki naprawdę są zmiękczone, łatwo się je odsuwa lub ewentualnie wycina. Nie polecam po takiej kąpieli piłować paznokci, bo nie wyjdzie im to na dobre. Regularne stosowanie soli pozytywnie wpłynęło na moje skórki i fajnie urozmaiciło proces wykonywania manicure. 
Co do samych paznokci.. odnotowałam błysk, ale krótkotrwały. Ciężko mi się wypowiedzieć o elastyczności, szczególnie aktualnie kiedy włosy i paznokcie mi się dosłownie kruszą. 
Produkt jest bardzo wydajny i umili niejeden babski wieczór :)
Share This Post :
Tags : , , , ,

23 komentarze :

  1. ja nie potrafię siedzieć bez ruszania dłońmi cały czas, pewnie miałabym rozchlapaną wodę wszędzie naokoło ;) chociaż produkt wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi ciekawie, ale chyba nie chciałoby mi się bawić w rozpuszczanie, namaczanie itd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach musi być nieziemski <3 ;] Uwielbiam zapach mandarynek i pomarańczy ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mam ta kapiel, calkiem fajna :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś mnie nie przekonuję, tym bardziej że jestem za leniwa do takich kąpieli .

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię wszelkie umilacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napewno warte sprobowania, jak znajdę w Auchan (widzialam tam produkty tej marki) to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio zapach pomarańczy mnie drażni :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Problem z takimi produktami jest taki, ze jak wsadze dlonie do kapieli wodnej, to mam ochote sie podrapac, ktos wysyla smsa, musze cos wlaczyc :P

    Ale lapki warto czasem moczyc :) np z oliwa, cytryna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja oliwe z cytryną bardzo lubię, ale zauważyłam że jak dodam do tej kąpieli odrobinę cytryny to też się lekko rozjaśniają paznokcie :D oliwę też dodaję teraz :D

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum