Autor: / 14 mar 2013 / 39 Comments / , ,

błotniak od wibo

Nadszedł dzień którego unikałam od kilku tygodni i którego bałam się strasznie. Ścięłam paznokcie. Do zera. Totalnie. Znowu mam dłonie hobbita i znowu nigdzie ich nie pokażę. Nie wiem dlaczego ale po przylocie do PL paznokcie zaczęły mi się dosłownie kruszyć. W końcu doszło do tego, że samo patrzenie na to mnie bolało i postawiłam na regenerację. Tym samym pokażę Wam zaległe lakiery i z tęsknotą popatrzę sobie na zdjęcia. Łaj, God? ŁAJ?!

A teraz temat główny - lakier. Błotniaczek od Wibo o numerku 2. Spodobał mi się na zdjęciach i Hatsu i nawiedzona poprosiłam Kamilę, żeby mi go kupiła. Pierwsze 2 dni nosiłam go z niechęcią. Dopiero jak mi paznokcie podrosły okazało się, że wygląda całkiem spoko i uroczo się mieni :D Zmywa się też łatwo, chociaż polecam jakąś bazę pod niego. Kosztował jakieś 6zł jeśli dobrze pamiętam :)

A na paznokciach w zimowe popołudnie prezentuje się tak:
O mały włos bym go mamie nie oddała, dobrze że chociaż na chwilę wyszło słońce :D
Share This Post :
Tags : , ,

39 komentarzy :

  1. W słoiczku wygląda zupełnie inaczej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go uwielbiam ;)
    ślicznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ciekawie, chyba miałam coś podobnego kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ma go, ale jakoś się unikamy. Nie wiem, może jest dla mnie zbyt ponury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w słoncu tak ślicznie połyskuje że nie nazwałabym go ponurym :)

      Usuń
  5. Właśnie ostatnio na niego się zapatrywałam :) pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo go lubię, jest taki niespotykany :))

    OdpowiedzUsuń
  7. kusi mnie ten kolorek, ale właśnie dostałam bardzo podobny innej marki tylko mniej drobinek ma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię ten lakier i często po niego sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim wydaniu to mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. <3 mój ukochany ulubieniec!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na początku nie podobał mi się. Później, gdy go Tobie kupiłam okazało się, że jednak mi się podoba, ale ostatecznie odpuściłam. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie piękny - kocham takie kolory o takim wykończeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiś taki... Nie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dumałam nad nim kiedyś w rosku ale jakoś do mnie nie przemówił ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem ciekawy kolor, chociaż zwykle źle się czuję w takich odcieniach starego złota - zbyt blada jestem :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bahdzo mi sie podoba. Musze wyslac Ci lakier zanim go zgubie XD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum