Autor: / 22 mar 2013 / 17 Comments / , , , ,

Maskujemy się. Ponownie.

Dobiegamy do końca zaległości. Przystanek na dziś to maska do twarzy ze 100% olejem winogronowym od BingoSpa. Długo koło niej chodziłam i nie miałam ochoty zaczynać, bo wygrywało lenistwo. Dziś, po kilku tygodniach stosowania wygrałyby jednak odczucia. Bardzo się z maską polubiłam, chociaż wynotowałam też minusy.


~***~ Opis ze strony producenta ~***~
Maska do twarzy BingoSpa zawiera 4% czystego oleju sojowego oraz ekstrakt algowo - roślinny.
Olej sojowy BingoSpa zawiera 15% nasyconych kwasów tłuszczowych, kwas linolowy, olejowy, palmitynowy, bogaty jest również w witaminę E i naturalną lecytynę.
Olej sojowy jest doskonałym emolientem odbudowującym naturalną barierę ochronną skóry oraz dzięki zawartości kwasu linolowego, przywraca skórze właściwy poziom nawilżenia.
Olej sojowy jest dobrze wchłaniany przez skórę, chroni ją przed utratą wilgoci.
Kompleks roślinno - algowy wspomaga regeneracyjne i ujędrniające działanie maski.
Maska Bingo Spa ze 100% olejem sojowym polecana jest dla skóry tłustej, mieszanej, ze skłonnościami do łojotoku, zanieczyszczonej i wrażliwej.
Sposób użycia: nanieść maskę na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu omijając okolice oczu. Pozostawić na ok. 15 minut, po czym zmyć letnią wodą.


~***~ Cena i pojemność ~***~
12zł / 120g


~***~ Dostępność ~***~


~***~ Konsystencja i zapach ~***~
Konsystencja jest dość gęsta, żelowa. Produkt nie spływa z twarzy, trzyma się solidnie skóry. Zapach jest delikatny, aczkolwiek ciężko stwierdzić czy brzydki czy ładny. Ot, neutralny. Wąchając produkt w opakowaniu jest o wiele intensywniejszy niż na buzi.


~***~ Skład ~***~


~***~ Moja opinia ~***~
Zacznę ponownie od minusóa. Zdecydowanie mało przyjemne dla mnie jest uczucie chłodzenia. Jestem ciepłolubna ogólnie. Może w lecie, gdy skóra po sporej dawce słońca będzie zagrzana, maska okaże się wybawieniem. W okresie zimowo-wiosennym jednak jakoś wolałabym tego unikać.
W kwestii plusów jest lepiej. Nakładanie maski na twarz jest naprawdę łatwe i przyjemne, a samo zmywanie należy do prostych czynności. Po zmyciu skóra jest gładka, wygląda lepiej, pory są zwężone. Nie zauważyłam u siebie podrażnień. Niestety nie zauważyłam też specjalnego nawilżenia, ale to akurat może być też wina mojej wymagającej skóry.
Wydajność maski jest moim zdaniem bardzo na plus :)
Share This Post :
Tags : , , , ,

17 komentarzy :

  1. Jakiś czas już się zastanawiam nad tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie nawilża za bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Jak zrobiłaś tak, że jak najeżdżam na zakładki, to one się w spowolnionym tempie podświetlają? I jak zrobić tak, żeby klikając na jedna stronę taką, które się nie będzie rozwijała z podstronami, żeby były wszystkie posty z danej kategorii?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli to nie problem, to odpisz mi proszę na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ta maskę :) Świetnie nawilża i orzeźwia, a jej konsystencja jest bardzo praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ah te bingo spa podbiło całą blogosferę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się zastanawiałam i chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A powiedz mi Kochana, widocznie zmniejsza pory, czy tylko minimalnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko powiedzieć, bo ja ogólnie nie mam większego problemu z porami :(

      Usuń
  9. nie znam, ale będę o niej pamiętać :) latem, po dniu w upale takie orzeźwienie dla skóry się przyda.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa jak u mnie sprawdzi się ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się nad zakupem ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum