Autor: / 24 lut 2014 / 17 Comments / , , ,

Sunset

Dawno, jakoś w lecie jeszcze, pomalowałam sobie paznokcie na żółto. Nie jest to dobry kolor dla mojej skóry, szczególnie jeśli się błyszczy jak psu... No same wiecie co. Żeby żółć spsuć dodałam trochę pomarańczy. I trochę brokatu, coby zbyt nudno nie było. I żeby było śmieszniej nie użyłam gąbki, tak się ładnie lakiery mieszały :)
Mani przypomina mi upalne dni, więc tak przekornie pokazuję je dopiero teraz, kiedy deszcz (bo w UK o śnieg ciężko) wali mi po parapecie jak szalony. Byle do lata, byle do lata...

To mani nauczyło mnie, że nie trzeba szukać drogich lakierów. Marka PF to totalnie nieznana mi grupa lakierów po funciaku. Mają dość specyficzny zapach (podobny do np. lakierów z kkcenter) i schną trochę dłużej (vivat SV!), ale mają niezłe warianty kolorystyczne. Ja zakupy robiłam latem, więc sięgnęłam po pomarańcz. Mimo tego, że lakier nie jest ideałem to bardzo go lubię. I zaprawdę powiadam Wam - napisałam wczoraj cztery niekosmetyczne posty! Jeszcze zdjęcia do nich i będę mogła publikować :D

Wykorzystane lakiery:
Inglot S-Bond treatment
Color Club 963 Daisy Does It
Color Club 959 Sparkle And Soar
PF 26
Share This Post :
Tags : , , ,

17 komentarzy :

  1. Fajne! Mnie też się skojarzył z zachodem słońca. W ogóle - ze słońcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) najważniejsze że pozytywne skojarzenia się pojawiły :D

      Usuń
  2. Jak pięknie,zapachniało mi aż latem! :))) A lakiery cudnie się same połączyły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt, bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt przypomina mi cukierki Nimm2 :D Słodko i smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zupełnie o tych cukierkach zapomniałam!

      Usuń
  5. Kiedyś podobne mani robiłam, ale bez błysku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w okresie letnim był wysyp, wtedy chyba też ze dwa razy tak mieszałam kolory ale na blogu nie pokazałam żadnej opcji :P

      Usuń
  6. Ach gorące lato. Od razu zrobiło mi się cieplej. Dzięki, za takie podtrzymanie do lata :)

    Zapraszam do nowego bloga. Nowy adres :)
    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny gradient, od razu cieplej się robi jak się patrzy na takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wygląda z pomarańczem :) ja robię żółty z czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja kiedyś pomarańczowy z czerwonym mieszałam, ale mi nie wyszło :P

      Usuń
  9. Do lata, do lata, do lata, pechota bede szlaaaaa :D Piekne ombre *.*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum