Autor: / 16 lut 2014 / 3 Comments / , ,

Gościnna niedziela: Lakierowe love

 Zgodnie z założeniem z zeszłego tygodnia dziś ponownie post z serii gościnna niedziela. Jeśli chcecie stworzyć post gościnny to wystarczy wysłać mi maila (mirrorowisko@gmail.com). W temacie wpiszcie proszę, że mail dotyczy posta gościnnego, żebym wiedziała gdzie szukać :) 

Dziś autorką jest Kamila, która regularnie kusi mnie lakierami. Tego Orlika też bym chciała, no! Tak czy siak - zapraszam do lektury :) I oczywiście do odwiedzenia Kamili :)


@@@


Cześć! 
    
Dziś chciałabym Wam pokazać manicure z użyciem stempli. Wiem, że wiele z Was lubi zdobienia tą metodą, dlatego tym razem przybywam ze stemplowym manicurem inspirowanym latem, a właściwie plażą. :) 
   

Nie wiem czemu, ale lakier bazowy w tym zdobieniu (a właściwie brokat z tego lakieru) skojarzył mi się z piaskiem. Aby zachować klimat plaży, na paznokcie naniosłam stemplowe koniki morskie. Bardzo spodobała mi się ta kompozycja. 

          
Do wykonania manicure użyłam płytki Cheeky Jumbo Plate 9 oraz lakierów: Orly - Elation Generationp2 Color Victim nr 500 - Eternal.
 
Co o tym myślicie? Mam nadzieję, że mimo małych niedociągnięć manicure znajdzie swoich amatorów. ;)


@@@
 
Share This Post :
Tags : , ,

3 komentarze :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum