Autor: / 12 lut 2014 / 8 Comments / , , , , , , ,

Lilac Bikini

Zbliżają się walentynki, więc najwyższa pora na coś nadającego się na tę okazję. Odpuściłam sobie odcienie różu i czerwienie, serduszka też z resztą. Postawiłam na motywy kwiatowe, troszkę błyskotek. w kwestii kwiatków nie poszalałam, standardowo namalowałam róże, z tą różnicą że dorzuciłam trochę brokatu. Na zdjęciach za bardzo się odbija światło, normalnie jednak dawało to przyjemny efekt.

Całość jest bardzo prosta w wykonaniu, róże to kwestia kółek w różnych kolorach a listki to po prostu zielone kropki. Środkowe paznokcie pomalowałam brokatowym topem Dor i dorzuciłam kilka heksów i rombów po czym zamalowałam to jeszcze topem z Venity. Róże po ozdobieniu brokatem też zostały pokryte topem, dzięki czemu całość trzymała się na jednym miejscu i nie ścierała zbyt szybko.

Najlepiej róże wyglądały w słońcu, wtedy krawędzie brokatu nie były widoczne. Niestety kręcenie filmików mi nie wychodzi, słońca jest raczej mało a aparat pokazuje zawsze to, czego nie powinien. Podobny efekt uzyskałam TUTAJ, więc polecam zerknąć bo w minimalnym stopniu widać do czego dążyłam.

Wykorzystane lakiery:
Isa Dora 714 Lilac Bikini
Dor Vinyl 515
Miss Sporty 480
Dor 59
Golden Rose Rich Color 48
Oriflame Sun
Dor 68
Joko J142 Coriander Green
Dor 214
Romby i plastry miody - ebay
Venita top szybkoschnący (brak na zdjęciu)


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , , ,

8 komentarzy :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum