Autor: / 23 lut 2014 / 4 Comments / , ,

Gościnna niedziela: Sajjidaa

  Kolejna niedziela, kolejny post. Oczywiście gościnny, bo dalej trzymam się pomysłu gościnnej niedzieli. Jeśli chcecie stworzyć taki post to wystarczy wysłać mi maila (mirrorowisko@gmail.com). W temacie wpiszcie proszę, że mail dotyczy posta gościnnego, żebym wiedziała gdzie szukać :) (powtórzenia, powtórzenia!)
Dziś autorką jest Madzia, z którą spędziłam już całkiem sporo czasu i nie omieszkam się zrobić tego znowu podczas kolejnej wizyty w Polsce. Polecam zerknąć na jej bloga ale ostrzegam - kusi zakupami niemiłosiernie!
@@@ 
 
 
 
Z racji tego, że chwilowo mam wolne od szkoły, postanowiłam pomalować moje biedne pazuraski. Ostatnimi czasy również Dominika z bloga  http://mirrorowisko.blogspot.com/ zapytała czy nie chciałabym napisać posta gościnnego na jej blogu. Zgodziłam się, Dominice trudno odmówić. Zresztą, kto ją zna, ten wie o czym mówię. Ten uśmiech i błysk w oku :)

Głównym bohaterem tego posta jest lakier do paznokci OPI My Private Jet. Zakochałam się w nim gdy go tylko zobaczyłam, a raczej gdy wzięłam go do ręki. Na półce wyglądał bardzo niepozornie. Jednak gdy mocniej mu się przypatrzyłam - przepadłam. Musiałam go mieć choćby nie wiem co. Wiem, że kolor nie jest wiosenny, ale co poradzić na moją zmienną naturę. 
 
 

Aby przełamać trochę ten brąz, a raczej ciemny lakier, na palec serdeczny i kciuk nałożyłam lakier w odcieniu krwistej czerwieni. Coś mi jednak było mało. Postanowiłam więc dodać wzorek, który zrobiłam pędzelkiem i lakierem Color Club Worth The Risque. Jak teraz patrze na ten wzorek, to  wygląda on jak bieżnik opony.

Podoba mi sie ten mani. A co Wy o nim sądzicie? Jeszcze zdjęcia wykorzystanych przeze mnie lakierów :)

Pozdrawiam
 
 

@@@

Share This Post :
Tags : , ,

4 komentarze :

  1. jakoś nie przemawia do mnie ten ciemny kolor, róż bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wygląda, ostatnio właśnie nie mogę zdobyć fajnego lakieru. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ciemne pazury i ten OPI mnie mocno zainteresował... :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum