Autor: / 20 lip 2013 / 18 Comments / , ,

Potrójne szczęście

Madzia ma cudownego męża, który pokazał że facet może i potrafi wejść do sklepu i na oczach wszystkich bab wybierać swojej kobiecie lakiery. Która z nas o takim nie marzy? Ja mam to szczęście, że wśród moich znajomych jest masa mężczyzn, którzy nie tylko pójdą ze mną do sklepu, ale jeszcze wybiorą i doradzą co z czym łączyć. Mam też przecież TŻa, który również ma przebłyski litości i włóczy się ze mną po sklepach. Podczas jednej z takich wypraw zmusiłam go do kupienia mi zaległej nagrody za wygrany zakład, a że ja cwana bestia jestem to zawsze mówię, że w przypadku wygranej chcę 3 lakiery ale jak będzie promocja 3za2. Mniejsze wyrzuty sumienia, większa frajda :D Tym samym trafiły do mnie trzy nowe glittery, które początkowo omijałam bo wydawały mi się raczej zwyczajne. Och, jak bardzo się myliłam! :D

W moje łapy trafiły:
Barry M 355 Gold Mine Glitter
Barry M 353 Ruby Glitter
Barry M 352 Pink Sapphire Glitter


Cena i pojemność  
£2.99 / 10ml

Dostępność 
Boots, Superdrug (stacjonarnie w UK) 

Kolor
W buteleczkach kolory wyglądają tak jak na zdjęciach niżej. Stety-niestety okazało się, że są mocno mylące, a już na pewno w sklepie. Ruby Glitter wyglądał jak czarna baza z różowym brokatem, a w rzeczywistości to czarny, bardzo drobny brokat. Masz babo niespodziankę! :D
 

Moja opinia
Byłam tak ciekawa glitterów, że po raz pierwszy musiałam, no MUSIAŁAM, wrzucić je na wzornik i w takiej formie pokazać. Paznokcie miałam zbyt krótkie wtedy, a pokusa była ogromna. Na zdjęciu po lewej widzicie po prostu dwie warstwy brokatu, po prawej natomiast jedna warstwa koloru i jedna warstwa brokatu. Już wiem, że Gold Mine solo u mnie się raczej nie pojawi :D Nie mogę się doczekać tworzenia mani z brokatami! Wtedy też dam wam znać jak z trwałością i zmywaniem :D

Co sądzicie? Skusiłybyście się? Polecacie jeszcze jakieś brokaty od Barrego?


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

18 komentarzy :

  1. cudny ten różowo-czarny

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię Cię za te lakiery,są boskie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. średnio lubię takie lakiery, dlatego mam ich tylko 3 w swoich zbiorach. Z tych, które pokazałaś najbardziej podoba mi się ten z niteczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są! 353 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam żadnego lakieru od BarryM (buuuuu!), ale wszystkie te brokaciki wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gold Mine bardzo mi się podoba w obu wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go wolę jako jedną warstwę na czarnym tle :)

      Usuń
  7. 355 najładniejszy według mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum