Autor: / 6 lip 2013 / 8 Comments / , ,

Frozen Berries

Kilka dni temu pokazywałam wam prześliczny róż, dziś będzie czerwień. Sensique Fantasy Glitter 213 Frozen Berries. Jest to intensywna czerwień z masą brokatu w kolorze... czerwonym! Tak jak poprzednik jest to lakier typowo żelkowy, ale w przeciwieństwie do poprzedniego uwielbiam go nakładać na bazę w kolorze mocnej czerwieni. Pięknie się to wszystko komponuje i wygląda naprawdę niesamowicie.

Cena i pojemność 
5,40zł / 7ml

Dostępność 
szafy Sensique. Na pewno drogerie Natura

Moja opinia 
Na zdjęciach niżej widzicie dwie warstwy lakieru. Niestety tutaj czas schnięcia jest minimalnie dłuższy, chociaż wciąż w granicach normy, Lakier dość długo zostaje troszkę plastyczny, przy czym sam z siebie ma nieco grudkową powierzchnię, przez co nie widać za bardzo odbitych włosów czy pościeli. Trwałość to 3-4 dni na zwykłej bazie, 2-3 dni na peel offie. Muszę Wam koniecznie pokazać jak wygląda na czerwonym lakierze, bo różnica jest duża! Mam nadzieję, że zahaczę o jakąś promocję na te cuda, bo wtedy bez wahania zaopatrzę się jeszcze w 2 inne kolory!
Share This Post :
Tags : , ,

8 komentarzy :

  1. na paznokciu prezentuje się świetnie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają te lakiery :) Piękny zestaw 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeden, niebieski, uwielbiam go i trzyma mi się dłużej niż 3 dni. W mojej Naturze były przecenione te lakiery jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pech chce, że nie mieszkam w Polsce więc nie mam dostępu do Natury :P

      Usuń
  4. wooow prezentuje się bosko! kocham brokatowe czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię takich brokatowych lakierów

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum