Autor: / 11 lip 2013 / 17 Comments / , , , ,

50 odcieni szarości

Byłam kiedyś mocno zakochana w szarych lakierach do paznokci, aż po którymś z rzędu mani w tym kolorze uznałam, że prędzej wyjdę z domu z niepomalowanymi paznokciami niż wyjmę z szuflady ten nijaki kolor. Aż tu nagle dnia pięknego, słonecznego w dodatku zachciało mi się mani z holografem w roli głównej. Pech chciał, że mam aż trzy takie lakiery, z czego dwa w kolorze srebrno-szarym. Wiem jednak, jak słabo kryje pierwszy z nich, więc wygrzebałam też zwykłego, kremowego szaraka jako bazę. Na paznokcie nałożyłam kolejno odżywkę, szarego Virtuala, holo Golden Rose i top z holograficznym brokatem Barry M. Pomyślałby kto, że to może całkiem fajnie wyglądać. Mnie się podobało, szczególnie gdy siedziałam nad morzem i słońce się tak ślicznie odbijało. Pierwsze zdjęcie robiłam nad morzem właśnie, trzy pozostałe w domu przy otwartym oknie, żeby złapać naturalne światło i trochę słońca :)

Wykorzystane lakiery:
Eveline Total Action 8in1
Virtual Street Fashion 99 City Gray
Golden Rose Holographic Color 108
Barry M 350 Diamond Glitter
Share This Post :
Tags : , , , ,

17 komentarzy :

  1. Szrość fajna na impreze :)) Latem lubie żywsze kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam z GR nr 102 :) Uwielbiam ten efekt na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak utrudniony dostęp do GR że nawet nie patrzę na ich nowości :D

      Usuń
  3. Ładny mani, ja tam lubię szarość na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Barry M nadał szalenie ciekawego wyglądu pazurkom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem niezły efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się mienią, bajka! *o*
    Śliczne ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyszły te pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. poluje na jakąś ładną szarość! zrobiłaś mi mętlik w głowie :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum