Autor: / 31 lip 2013 / 11 Comments / , , , , , ,

Kredkowe faworytki miesiąca

Z mocnym postanowieniem robienia makijażu codziennie i wykorzystywaniu przy tym minimum jednej kredki zdążyłam nie tylko wykorzystać dwie końcówki, ale również znaleźć swoje faworytki które kupiłam, i tak w sumie leżały tylko, bo jakoś zawsze je omijałam. Wybrałam 9 kredek, których używałam najczęściej i które planuję zostawić sobie na wierzchu. Niestety wielokrotnie omijam kredki tylko i wyłącznie dlatego, że są schowane dość głęboko w szufladzie.

Bohaterkami dzisiejszego postu są:
  1. Elite intensity Long lasting Eye Pencil A08M11
  2. Elite Wooden Lip Pencil 01 Rose Wood
  3. Elite Wooden Lip Pencil 09 Pink
  4. Elite Wooden Lip Pencil 02 Deep Violet
  5. Vipera Lip Liner 357 Berry
  6. MUA Eye Liner Snow White
  7. MUA Eye Liner Bright Orange
  8. Astor Kohl Kajal Pencil 083 Blue
  9. Manhattan Eyebrow Pencil 99W
Oczywiście jako naczelna gapa zdjęcia swatchy zrobiłam w minimalnie innej kolejności niż zdjęcia kredek, więc tutaj podam po prostu numerki od lewej do prawej: 9, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8.
Żeby było zabawnie kredki Elite kupiłam za całe 10p/szt. To daje cenę ok. 50 gr za sztukę. Czemu? Bo farba z drewna była zdarta od nieumiejętnego odklejania taśmy. Ja tam nie narzekam, bo kredki są spoko. W sumie skoro już je pokazałam, to może co nieco napiszę, bo warto.

Elite intensity Long lasting Eye Pencil A08M11
Piękny brąz z drobinkami. Kredka z grupy tych miękkich. Trwałość to ok 5-6h na bazie w formie kreski i 7-8 na dolnej powiece na bazie. Zmywa się łatwo. Łatwo się ją rozciera cieniami i innymi kredkami, dobrze łączy się z innymi kolorami. Może służyć jako baza pod cienie, mocno podbija kolor. Nie przedłuża trwałości, więc albo mamy dobre cienie, albo podłożymy pod kredkę coś co to utrzyma.

Elite Wooden Lip Pencil 01 Rose Wood
Jedna z najbardziej uniwersalnych kredek jakie mam. Nadaje się pod każdą szminkę w kolorze nude jaką mam, służy jako baza pod ciemne kolory, chroniąc jednocześnie skórę ust przed przebarwieniami. Nałożona solo i lekko roztarta bądź pokryta błyszczykiem daje ładny efekt pełnych ust. Dość trwała, chociaż ciężko to do końca zauważyć ze względu na dość neutralny kolor.

Elite Wooden Lip Pencil 09 Pink
Kredka najmocniej przeze mnie eksploatowana. Uwielbiam mocny róż na ustach, szczególnie do bardziej kobiecych ubrań. Przekonałam się jednak że jeansy i oversize'owa bluza też mogą pasować. Kredka nie tylko ułatwia mi malowanie ust, ale też pomaga mi przy poprawkach, bo jest bardzo trwała. 3-4 h trzyma się bez problemu, nawet gdy jem. 

Elite Wooden Lip Pencil 02 Deep Violet
Śliczna konturówka, która pasuje mi do aż jednej szminki. Tak jak poprzedniczka jest trwała i ułatwia makijaż. Podbija kolor mniej kryjących pomadek, nadaje się pod błyszczyk. Nałożona na całe usta pod pomadkę sprawia, że kolor dłużej zostaje nienaruszony.

Vipera Lip Liner 357 Berry
Pierwsza konturówka w mojej kolekcji bez szminki do kompletu. Powód jest prosty: nie znalazłam takiego koloru, chociaż bardzo bym chciała. Jeśli ktoś ma namiar, to ja mooocno proszę o info. Wracając do kredki: używam jej na całe usta, a na nią nakładam możliwie najciemniejsze szminki jakie mam. Błyszczyki rzadziej. Sama w sobie ma tak intensywny kolor, że mogłaby być szminką, gdyby nie fakt że jest sucha i tępa na ustach. Trwałość to 1-2h, potem zaczyna powoli znikać.

MUA Eye Liner Snow White
Miękka biała kredka do podkreślania linii wodnej. Nadaje się też do robienia kreski, ale wymaga przykrycia białym cieniem bo łatwo się kseruje. Na linii wodnej wytrzymuje niestety dość krótko, bardzo szybko zaczyna znikać. Dobrze roztarta służyła mi dzielnie w wewnętrznych kącikach oczu i pod łukiem brwiowym, jednak nie jest to opcja na codzień.

MUA Eye Liner Bright Orange
Kolejna miękka kredka, tym razem raczej nie na linię wodną.Na powiece noszę ją w formie kreski. Wymaga pokrycia pomarańczowym cieniem, bez tego się kseruje. Dobrze zakryta czymś suchym trwa 7-8h. Można ją również rozetrzeć, ale nie jest to opcja dla mnie, bo wyglądam jakbym miała mocno zmęczone oczy albo dużo narkotyków we krwi.

Astor Kohl Kajal Pencil 083 Blue
Najbardziej sucha kredka jaką mam. Używam jej często do podkreślania dolnej powieki, na górnej dość ciężko mi się maluje. Jak już się poświęcę, to na bazie kreska wytrzymuje 5-6h, czyli nie tak źle. Nie przykrywałam kreski cieniami, bo się kredki nie chcą trzymać. Bardzo ładnie wygląda w formie roztartej kreski na górnej powiece, z mocno wytuszowanymi rzęsami i w tym wydaniu można ją u mnie zobaczyć najczęściej. Nadaje się też pod smokey :)

Manhattan Eyebrow Pencil 99W
 Kredka z grupy suchych, raczej twardych. Używam jej tylko do podkreślania zewnętrznej części brwi. Ciężko ją rozetrzeć palcami, jest dość trwała. Po 5h zaczyna lekko zanikać, ale nie znika całkowicie.
Share This Post :
Tags : , , , , , ,

11 komentarzy :

  1. Piękne odcienie :-) Nie miałam żadnej z tych kredek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I teraz żałuję, że nie zamówiłam kredek z MUA !
    W makijażu oczu używam często Avon SUPER SCHOCK, MNY master drama albo konturówek wykręcanych z AVON.
    w makijażu ust kredek nie używam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się boję Avonowych kosmetyków, bardzo rzadko po nie sięgam, kiedyś mocno mnie uczuliło kilka z nich.

      Usuń
  3. Ostatnio też polubiłam kredki elite :D
    Świetne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  4. Te z Elite wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żadnej z Twoich faworytek nie mam, w sumie wgl jakoś za kredkami nie przepadam..

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne opisy. Ja niestety raczej nie będę mogła wypróbować, bo mam dużą alergię na kosmetyki ;c

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum