Autor: / 12 lip 2013 / 24 Comments / , ,

Fireworks!

Ogarnęłam naukę, więc w ramach odskoczni pora na ostatni lakier z serii Sensique Fantasy Glitter: 211 Fireworks! Jest to z całej trójki mój ulubieniec i myślę, że osoby czytające mojego bloga wiedzą dlaczego. Jeśli nie to podpowiem: uwielbiam fiolety. Ten tutaj ma jeszcze jedną zaletę - zmienia ciemne lakiery bazowe w nowe cuda, które za każdym razem powodują u mnie dumę, że wpadłam na tak zaje*iste połączenie!

Cena i pojemność 
5,40zł / 7ml

Dostępność 
szafy Sensique. Na pewno drogerie Natura

Moja opinia 
Żelkowa, fioletowa baza z masą holograficznego brokatu to taki trochę niepozorny duet. W buteleczce ładny, ale prawdziwy urok widać dopiero na paznokciach. Tutaj mam dwie warstwy, które trzymają się 4-5 dni na zwykłej bazie. Na peel offie nie próbowałam jeszcze. Lakier solo nosiłam raz, właśnie wtedy kiedy robiłam swatche na bloga. Aktualnie kładę go na fioletowe, granatowe, czarne i czasami czerwone lakiery, co powoduje zmianę koloru i niesamowity efekt. Zmywanie psuje zabawę, ale czego się nie robi dla ładnego mani. Ten lakier jako jedyny schnie ekspresowo i ekspresowo się utwardza, a do tego nie odbarwił mi płytki (położyłam go bez bazy, bo zapomniałam...) Podoba Wam się? :)
Share This Post :
Tags : , ,

24 komentarze :

  1. Zajebiście prezentuje się na pazurach!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ty to zrobiłaś, że dwie warstwy i taki efekt?? ja mam fioletowy 210 z tej serii... ale jest taki lejący, że nawet mi się nim malować nie chce... i ten brokat to ciężko złapać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kwestia tego, że te moje są lekko gęste już :P

      Usuń
  3. w akcji te glittery po prostu powalają *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie błyszczy! Świetnie prezentuje sie na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam... I leży w szafce nieużywany. Schnie wieki, dlatego odstawiłam. Ale efekt jest pięęękny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go potrzebuję O.O
    Przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za brokatami nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale wygląda na paznokciach! :D Eh szkoda, że w moim mieście nie ma Natury ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz je zdobyć jakąś okrężną drogą jak ja :D

      Usuń
  9. Pięknota, ale mi się już brokato-glittery przejadły ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długa droga przede mną, żeby i mi się przejadły :P

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum