Autor: / 25 lip 2013 / 25 Comments / ,

Naklejki wodne #2

Nie wiem czy Wam mówiłam, ale byłam z mamą w jej hurtowni, którą w domu nazwałam hurtownią widmo. Szyld jest, okna są a drzwi można szukać w sąsiednim budynku. Taaaki bajer. No ale jak już rodzicielka jechała to też się wybrałam i oczywiście zrobiłam zakupy. Ze względu na naprawdę sympatyczną obsługę wróciłam tam raz jeszcze i dokupiłam trochę ozdób dla siebie i do rozdania a w ramach gratisu dostałam spory worek ozdób. Pan Tomek dowiedziawszy się że mam bloga kazał mi zostawić adres bo chciał pooglądać, więc ja tu serdecznie Pana Tomka pozdrawiam! I dziękuję!

Jedne z pierwszych ozdób które mi się cholernie spodobały były czarne, małe i mieniły się kolorami tęczy. Dostałam je w dwóch rozmiarach więc będzie zabawa. Niestety nie miałam u mamy tego, co bym chciała więc improwizowałam :)
Baza, dwie warstwy Dora, naklejki, cyrkonie i SV. Maleństwa trzymały się tak mocno, że zębami musiałam je odrywać. Niestety jeśli z jakiegoś powodu odpadnie z ich czubka top to jest też ogromna szansa że odpadnie ta tęczowa warstwa. Da się przeżyć, boki ciągle się mienią :P Myślałam, że odstające cyrkonie będą mi mocno przeszkadzać ale się myliłam i był to pierwszy krok do odkurzenia w końcu cyrkonii wszelakiej maści.

Wykorzystane lakiery:
Eveline 8w1
Dor 44
Naklejki wodne
Cyrkonie
Seche Vite


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : ,

25 komentarzy :

  1. Lubię tę hurtownię Twojej mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cyrkonie fajna sprawa, ogólnie ja takiego połączenia u siebie nie widze :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne paznokcie, podoba mi się ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej ślicznie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają ślicznie, ja już od jakiegoś czasu zabieram się do takich naklejek i zabrać się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam naklejki wodne, Twoje zdobienie bardzo mi się podoba Ł=
    nie wiedzieć czemu moje cyrkonie leżą zakurzone...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      moje leżały zakurzone bo weny nie miałam :P

      Usuń
  8. ślicznie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie wygląda to zdobienie i bardzo fajne malutkie cyrkonie. też chciałabym mieć taką hurtownię pod nosem ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te naklejki wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku, śliczne są te naklejki ;>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum