Autor: / 5 lip 2013 / 15 Comments / , , ,

Magnetized Mani

Kilka dni temu pokazywałam Wam swatch lakieru od Rimmela. Dziś, w ramach urozmaicania, pokażę Wam jak go przerobiłam. Pomysł zgapiłam od znajomej na fejsbuku, i spodobał mi się na tyle, że już drugi raz coś takiego robię. Na początku bawiłam się taśmą, co daje oczywiście o wiele lepszy efekt, za drugim razem stwierdziłam że bez też da radę, a będzie o wiele szybciej. Cała filozofia to pomalowanie paznokci lakierem bazowym (w moim przypadku Jazz Funk, dwie warstwy), a następnie malowanie paska lakierem magnetycznym i przykładanie magnesu (17 Blue). Szybki, raczej łatwy mani, który optycznie wydłuży krótkie paznokcie. Dziwię się, że sama na ten pomysł nie wpadłam :D 

 Wykorzystane lakiery:
Eveline Total Action 8in1
Rimmel Salon PRO 701 Jazz Funk
17 Magnetized Nail Polish Blue
Share This Post :
Tags : , , ,

15 komentarzy :

  1. Kolor bazy jest po prostu świetny! Chyba sama muszę spróbować zabawę z magnesem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o magnetycznych lakierach, ale wyglądają bardzo ciekawie. Czy poświęciłaś im może jakąś osobną notkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzieś na pewno na blogu była, poszukaj pod etykietą "17" bo jedyny magnetyczny lakier jaki mam jest tej firmy właśnie :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny mani, choć te magnetyczne wzroki dają optyczny efekt, jakby pazury były pofałdowane :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy ten mani:) w ogole ten niebieski lakier mnie bardzo ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł :) muszę odgapić ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie kolorów nie w moim guście, ale sam pomysł na mani z wykorzystaniem magnetycznego lakieru bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem postaram się bardziej w Twój gust trafić :D

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum