Autor: / 21 lip 2013 / 20 Comments / ,

Naklejki wodne #1

Uwaga, zaczynam spamować postami z naklejkami wodnymi. Zrobiłam od nich mały odwyk ale w Polsce miałam je na paznokciach całkiem często i trochę zdjęć mi się nazbierało. Pierwszy mani zrobiłam dość nieudolnie, bo jeszcze nie wiedziałam że Seche Vite może rozpuścić wzór jak się nim za długo pomizia naklejki. Trzy różyczki lekko ucierpiały, ale było to mało widoczne więc i tak postanowiłam się pochwalić. Bazą jest Essiak od Kamili, ale miłości z tego nie będzie. Trwałością przebijają go lakiery z bazarku więc może być ciężko jeśli chodzi o jego przyszłość u mnie w domu. Na Essiaka nałożyłam naklejki i pokryłam to SV. Zero filozofii, bo miałam u mamy początkowo tylko 4 lakiery, w tym top i bazę. Potem będzie bardziej kolorowo :) Obiecuję!

Wykorzystane lakiery:
Eveline 8w1
Essie We can do it pink!
Naklejki wodne
Seche Vite

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : ,

20 komentarzy :

  1. Wyszło naprawdę estetycznie i ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham naklejki wodne, super wzór ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. booooziu, jakie piękne! *.*
    Dominika, weź, nie rób mi tu smaka, ja mam bana na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te naklejki:) szykownie wyglądają na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio pierwszy raz użyłam naklejek i je pokochałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. raz na jakiś czas lubię z takich korzystać

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne paznokcie :) uwielbiam wodne naklejki, nie trzeba się męczyć z tytłaniem lakierami żeby mieć piękny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naklejki ładne, ale mnie by się nie chciało w nie bawić. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toć to po stokroć łatwiejsze niż malowanie wzorków samodzielnie :D

      Usuń
  10. O rany! Toć ja gdzieś mam identyczne naklejki - zmotywowałaś mnie do ich poszukiwań! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum