Autor: / 13 maj 2013 / 35 Comments / , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Haul ubraniowy, lakierowy i siostrzany :D

Część z Was wie, że podczas pobytu u siostry zaliczyłam wizytę w Primarku. W zasadzie to nawet dwie, z czego druga przyniosła naprawdę wiele radości i zdziwienia, bo początkowy strach przed płaceniem znikł, gdy okazało się że połowa ubrań ma ceny niższe. W domu okazało się, że jedna rzecz nie znajduje się na paragonie, więc Pani Kasjerka musiała się machnąć. Narzekać mimo wszystko nie zamierzam, chociaż gdybym zauważyła to w sklepie to pewnie bym się upomniała, bo nie chciałabym, żeby przy przechodzeniu przez bramki w sklepie zaczęło coś wyć i pikać. No wstyd by był jak cholera :D 

 Generalnie wizyty w Primarku to jedyne momenty, kiedy lubię poszaleć. Zakupów samych w sobie nie lubię. W ogromnym sklepie-raju zawsze jednak będzie coś co mi się spodoba. Tym razem było tak samo i w sumie gdybym nie miała limitów finansowych, to wyszłabym obładowana podwójnie. Rzut pierwszy to piżama. Szukałam z dinozarłami, ale niestety nie znalazłam. Zdecydowałam się ostatecznie na Ciastkowego Potwora w lekko przydużym rozmiarze. Cena z metki: 8f
 Znalazłam też spodnie. Generalnie ze spodniami w Primarku mam problem, bo cokolwiek by mi się nie podobało to zawsze jest cholernie za długie. Teraz też tak było, ale jeśli mogę zapłacić za spodnie dwa razy mniej niż w innym sklepie to nie widzę problemu. Cena z metki: 9f
Moja perełka, oversize'owa bluza (rozm. 14, standardowo noszę 6/8). Ostatnia, zagubiona, zakopana w stercie bejsbolówek. Uwielbiam się w niej topić. Cena z metki: 10f, cena przy kasie: 5f
Bokserki. To najlepsza część garderoby jaką można sobie wymarzyć, w zimie pasuje pod każdy swetr, w leci do każdych spodenek. Masa kolorów i wzorów, tanie jak barszcz. Mam kilka wyrazistych kolorów, więc jak znalazłam bardziej stonowane i do tego w paski to musiałam wziąć. Niestety rozmiar 6 jest w dalszym ciągu za duży. Albo materiał za bardzo rozciągliwy. Cena z metki: 2,50f szt, cena przy kasie: 2f szt.
 Onesie. Jak tylko zobaczyłam to coś na wieszaku to wiedziałam, że będzie moje. Jakkolwiek durnowato w tym nie wyglądam, to nie ma nic lepszego rano niż milutki materiał, herbatka i kreskówki. Może tylko byłoby miło, gdyby ktoś pomyślał o tym, że ludzie czasami muszą korzystać z toalety. Cena z metki: 12f, cena przy kasie: 10f (mała wada, którą rozwiązałam w 2 min zaszywając kawałek materiału.
 Zaopatrzyłam się też w drugie(!) krótkie spodenki. Tu ku mojemu zdziwieniu mój zadek zmieścił się w rozmiar 6. Ubolewam, że nie było niebieskich, ale czarne też spoko. Cena z metki: 5f.
Koszulka z działu z piżamami. Nie zamierzam w niej jednak spać :P Generalnie bardzo lubię śmieszne nadruki na koszulkach, więc z dumą będę wypinać klatę :D Cena z metki: 4f.
 Gwiazda wieczoru czyli torebka. Chodziłam koło niej kilka razy i za każdym razem mówiłam, że przecież mi niepotrzebna. Mam jedną, to na co mi druga? Okazało się że druga jest o wiele większa i całkiem fajna, więc trafiła do koszyka. Teraz zabawny fakt - Cena z metki: 12f, cena przy kasie: 0f. Torebka nie znalazła się na paragonie.
Buciory. Znalazłam takie u siebie w mieście, ale 20f(~100zł) vs 10f (~50zł) to różnica, szczególnie że buty raczej długo nie będą gościć na moich stopach. Wygodne są, solidne są.  Cena z metki: 10f.
Nie obyło się znowu bez kolczyków, co nie dziwi już nikogo. Kółka są z Primarka (2,50f bodajże), natomiast złote z kolcami ze Store21 (2f). 
W Store21 znalazłam też bransoletkę, która jakoś tak na dłużej przykuła mój wzrok. Nie żebym się jarała modą na krzyże, ale fajnie wygląda to wzięłam. 2f. Uznałam, że będzie pasować do rajstop, których nie obfociłam, ale które można zobaczyć TUTAJ.
 Mam w końcu upragnione mazidła do włosów, muszę dokupić tylko serum na końcówki, którego jestem bardzo ciekawa. Całość pachnie bardzo przyjemnie, aż żal używać.
W ramach uzupełnienia braków lakierowych małe zakupy też poczyniłam. Mleczniak MNY, coś do frencza Famous i piękny Revlon Classy. Całość za zawrotną kwotę 3f. I za kolejne 3f Rimmel Precious Stones. Równowaga musi być. Znowu jestem na długo zaspokojona pod kątem lakierowym, jeszcze tylko 3 piaski od Golden Rose bym chciała. Albo jeden od P2. 
A, no i efekt mieszkania z siostą przez tydzień z hakiem. Cień oznaczony gwiazdką to zakup własny, zapodział mi się w paczce od siostry i auotmatycznie umieściłam go na zdjęciu. Jesteście czegoś szczególnie ciekawe?
W maju daję sobie bana na jakiekolwiek zakupy, chyba że nagle znajdę idealne kwiatowe body i czerwone szpilki. Nic więcej mi nie potrzeba.

Chyba.

Nie wiem kogo chcę okłamać :D
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

35 komentarzy :

  1. Świetna koszulka.... smart cookie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty, bluza i szorty < 3333
    Zapraszam : http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piżama i kombinezon rewelacyjne! Oj jak ja dawno nie szalałam w Primarku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam się cieszę, że mam Primarka daleko, przynajmniej mam niezły ubaw podczas zakupów :D

      Usuń
  4. Jakie świetne zdobycze ;D
    Ja ogólnie ze spodniami mam problem. Jestem tak niewymiarowa i niska,że każde są na mnie za długie, jeśli w pasie są dobre. Całe szczęście zawsze jakoś można je skrócić ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś skracałam, dziś mi się po prostu nie chce i zazwyczaj nogawki się opierają o buty, więc tak czy siak nie ciągnę ich po podłodze.

      Usuń
  5. Łał, życzę Ci wytrwałości. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha, to coś zwierzęcego bardzo rozwalające i fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ostro zaszalałam w Primarku podczas majówki, zaopatrzyłam się głownie w t-shirty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znalazłam nic na tyle ciekawego, żeby kupić. Szukałam czegoś z pandą, ale nie było chyba :<

      Usuń
  8. łał super rzeczy :D koszulka z potworem i bokserki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam taką zwierzęcą piżamkę też. Tylko motyw krowy :) i jedną z misiami :). Fajnista torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam z hello kitty, bo znalazłam, ale mojego rozmiarru nie było :<

      Usuń
  10. śliczne rzeczy :) i brzoskwiniowy lakier z Revlona <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy!!!torebka i trampki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pajac jest rewelacyjny :) sama mam taki tylko sw mikolaja :P kupilam za 6f
    Masz farta z ta torebka :) Super rzeczy, ja to sie ciesze, ze juz niedlugo wracam na stale do Londynu, wiec znow bedzie szal.. dziki szal w Primarku i nie tylko bo lubię Internazionale bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w Londynie w Primarku, tam to był raj, łooooooohooooo!

      Usuń
  13. Świetne zakupy i ten kombinezon zwierzęcy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. pokaż się w kombinezonie :-D
    bokserki cudne, też je uwielbiam, ostatnio kupiłam neonowe, pokazałam na blogu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. pokaż się w kombinezonie :-D ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szaleństwo, po prostu szaleństwo! Chyba musieli by mnie tam ze sklepu siłą wyciągać. Sama nie wiem, o czym chciałabym poczynać na początku, więc dawaj hurtowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie mogli by tam zamknąć i dać nielimitowany dostęp do gotówki. Albo chociaż comiesięczną kwotę do wydania :d

      Usuń
  18. Świetna piżamka, szukam podobnej z jakimś fajnym nadrukiem :-) Marzy mi się wyprawa do Primarku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się twoje zakupy :) Faktycznie poszalałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wariatkaaaa! A tak serio zakupy swietne, co do pizam, to tez uwielbiam takie z jajem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. No, no. Poszlałaś :). Ale zakupy wspaniałe. Buty, torebka, spodenki... wszystko :D.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum