Autor: / 5 maj 2013 / 20 Comments / , ,

W klimatach reggae

Dziś ciąg dalszy lakierowej selekcji. Te trzy maleństwa trafiły do mnie na spotkaniu bloggerek i po jednokrotnym użyciu zaginęły w czeluściach szuflady, by wyjść na nowo. Hean Top Music to seria fajnych, żywych kolorków z jedną wadą - odbarwiają płytkę paznokcia. Po przetrzepaniu szuflady okazało się, że dwa z nich mogę oddać, i takim sposobem ze mną zostaje prześliczny żółtek. Wahałam się też przy zieleni, ale mam podobną innej firmy, więc co mi szkodzi...

Cena i pojemność 
~5zł / 7ml

Dostępność
TU. Można też SPRAWDZIĆ gdzie znajdują się sklepy stacjonarne :) 

Kolor
655

656

653

Moja opinia 
Poza wspomnianym na samym początku postu odbarwianiem zaobserwowałam jeszcze jedną wadę - łatwo umazać sobie skórki podczas zmywania. Trwałość jest naprawdę świetna, bo 4-5 dni bez odprysków to dla mnie strasznie dużo. Pod uwagę trzeba wziąć jednak, że lakiery kładłam na Eveline 8w1. Po trzecim dniu miałam lekko starte końcówki. Ogromny plus za intensywne kolory, którym wystarczają dwie cienkie warstwy. Schnięcie jest szybkie, a po odczekaniu odpowiedniej ilości czasu (dla mnie ok 20 min w sumie) nawet pościelowe wzorki mi się nie odbiły. Niska cena, świetna jakość. Jestem na tak! Teraz tylko zostaje czekać na lato i można szaleć z kolorami :)
Share This Post :
Tags : , ,

20 komentarzy :

  1. Szkoda, że nie mam stacjonarnego dostępu do tych lakierów, bo świetnie się zapowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszzystkie piękne, jednak szkoda, że odbarwiają ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. zieleń i róż mega piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dziwię się, że żółtek zostaje z Tobą! jest naj!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają piękne kolory,zawsze jak coś jest dobrze to znajdzie się jakiś minusik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, idealne lakiery też istnieją :D Jeden nawet mam od Ciebie :D

      Usuń
  6. reggae ;)
    wszystkie fajne, ale jakoś u siebie na paznokciach nie widzę taki kolorów ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. sunshine, sunshine reggae :D

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie zobaczyłabym je wszystkie u siebie :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zupełne inne odczucia co do żółtka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum